Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Ude og handle - Mercy, Pharah

Go down 
+2
Mercy
Reinhardt
6 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
ForfatterBesked
Soldier 76

Soldier 76


Antal indlæg : 1820
Join date : 16/01/17

Ude og handle - Mercy, Pharah - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og handle - Mercy, Pharah   Ude og handle - Mercy, Pharah - Page 8 Icon_minitimeTors Jan 19, 2017 5:47 pm

"..." Jack brummede lidt og klappede McCree på ryggen.. "vi kan vel blive lidt"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Antal indlæg : 1984
Join date : 16/01/17

Ude og handle - Mercy, Pharah - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og handle - Mercy, Pharah   Ude og handle - Mercy, Pharah - Page 8 Icon_minitimeTors Jan 19, 2017 5:48 pm

McCree blinkede og slappede lidt af, de blev. Han nikkede og smilte svagt, "Godt"
Tilbage til toppen Go down
Ana

Ana


Antal indlæg : 604
Join date : 16/01/17

Ude og handle - Mercy, Pharah - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og handle - Mercy, Pharah   Ude og handle - Mercy, Pharah - Page 8 Icon_minitimeTors Jan 19, 2017 5:49 pm

Ana nikkede "hrm, vi må hellere få os delt lidt ind så" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Reinhardt

Reinhardt


Antal indlæg : 205
Join date : 16/01/17

Ude og handle - Mercy, Pharah - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og handle - Mercy, Pharah   Ude og handle - Mercy, Pharah - Page 8 Icon_minitimeTors Jan 19, 2017 5:50 pm

Reinhardt tøvede og nikkede, "Hrm, jeg tror også jeg slår mig ned på basen, det er billigere end et motel"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Antal indlæg : 562
Join date : 16/01/17

Ude og handle - Mercy, Pharah - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og handle - Mercy, Pharah   Ude og handle - Mercy, Pharah - Page 8 Icon_minitimeTors Jan 19, 2017 5:52 pm

"..." Mercy sukkede blidt. Nej hun kunne ikke blive her. "Hrm, jeg vil tage tilbage til mit hotel, men I har mit nummer hvis noget skulle ske."

//out//


Sidst rettet af Mercy Tors Jan 19, 2017 5:54 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Antal indlæg : 438
Join date : 16/01/17

Ude og handle - Mercy, Pharah - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og handle - Mercy, Pharah   Ude og handle - Mercy, Pharah - Page 8 Icon_minitimeTors Jan 19, 2017 5:53 pm

Fareeha tøvede svagt og nikkede lidt, "Ja, mig og Angela har et hotelværelse, men jeg kommer forbi igen senere" sagde hun og smilte og gik med Angela!

//out//
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Antal indlæg : 1820
Join date : 16/01/17

Ude og handle - Mercy, Pharah - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og handle - Mercy, Pharah   Ude og handle - Mercy, Pharah - Page 8 Icon_minitimeTors Jan 19, 2017 5:54 pm

Jack nikkede til Reinhardt og Ana "ok... hrm, se om mit gamle værelse stadig står."

Han gik ovenpå

//out//
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Antal indlæg : 1984
Join date : 16/01/17

Ude og handle - Mercy, Pharah - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og handle - Mercy, Pharah   Ude og handle - Mercy, Pharah - Page 8 Icon_minitimeTors Jan 19, 2017 5:55 pm

McCree tøvede æidt og så sig omkring, "Jeg manglede alligevel et sted at sove" sagde han og trak på skuldrenen, så gik han på jagt efter et værelse.

//out//
Tilbage til toppen Go down
Ana

Ana


Antal indlæg : 604
Join date : 16/01/17

Ude og handle - Mercy, Pharah - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og handle - Mercy, Pharah   Ude og handle - Mercy, Pharah - Page 8 Icon_minitimeTors Jan 19, 2017 5:56 pm

Ana smilede lidt og så efter Pharah med rynkede bryn.. hun var både lettet og skuffet over hun ikke blev.

//out//
Tilbage til toppen Go down
Reinhardt

Reinhardt


Antal indlæg : 205
Join date : 16/01/17

Ude og handle - Mercy, Pharah - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og handle - Mercy, Pharah   Ude og handle - Mercy, Pharah - Page 8 Icon_minitimeTors Jan 19, 2017 5:57 pm

Reinhardt smilte, "Jeg henter mine ting, så flytter jeg ind". Han tog afsted efter sin rustning og aftensmed.

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ude og handle - Mercy, Pharah - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude og handle - Mercy, Pharah   Ude og handle - Mercy, Pharah - Page 8 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ude og handle - Mercy, Pharah
Tilbage til toppen 
Side 8 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 Lignende emner
-
» Overvågning - An, Pharah, Mercy
» Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah
» You're staying ... - Pharah
» Oh.. uhm.. jeg lovede at hjælpe.. - Pharah
» .. morgen - Mercy

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: New York :: Byen-
Gå til: