Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 You're staying ... - Pharah

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Mercy

Mercy


Antal indlæg : 562
Join date : 16/01/17

You're staying ... - Pharah Empty
IndlægEmne: You're staying ... - Pharah   You're staying ... - Pharah Icon_minitimeTors Jan 19, 2017 6:23 pm

Mercy kom tilbage til hotelværelset og gik i gang med at få valkyriedragten af… Ana var i live, Jack var i live… sikke en overvældende dag. Hun rynkede brynene… og nu ville Pharah blive her. Det gav hende en ubehagelige fornemmelse i brystet ikke længere at skulle se hende dagligt… eller overhovedet…
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Antal indlæg : 438
Join date : 16/01/17

You're staying ... - Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: You're staying ... - Pharah   You're staying ... - Pharah Icon_minitimeTors Jan 19, 2017 6:36 pm

Fareeha kom ind på værelset bag Angela og kom selv u af sin skudsikre vest. Hun tog ogsp sine våben af og lagde dem på sengen .. det havde været noget af en dag
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Antal indlæg : 562
Join date : 16/01/17

You're staying ... - Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: You're staying ... - Pharah   You're staying ... - Pharah Icon_minitimeTors Jan 19, 2017 6:37 pm

"..." Mercy så mod Pharah.. hun smilede tøvende ".. så du bliver?"
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Antal indlæg : 438
Join date : 16/01/17

You're staying ... - Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: You're staying ... - Pharah   You're staying ... - Pharah Icon_minitimeTors Jan 19, 2017 6:44 pm

Fareeha smilede svagt, "Nu har jeg jo betalt for værelset" sagde hun lidt forlegent og så sig om, "Og jeg tror det er bedre end basens værelser .. hvis altså, du ikke har noget imod det?"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Antal indlæg : 562
Join date : 16/01/17

You're staying ... - Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: You're staying ... - Pharah   You're staying ... - Pharah Icon_minitimeTors Jan 19, 2017 6:46 pm

Mercy kom til at smile "selvfølgelig har jeg ikke noget imod du bliver her" forsikrede hun ".. jeg mener her i New York.."
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Antal indlæg : 438
Join date : 16/01/17

You're staying ... - Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: You're staying ... - Pharah   You're staying ... - Pharah Icon_minitimeTors Jan 19, 2017 6:50 pm

"Ah" sagde Fareeha og kløede sig lidt i håret, "Det har jeg ikke besluttet" sagde hun tøvende, "... jeg havde tænkt mig at tænke over det, mens vi leder efter din patient"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Antal indlæg : 562
Join date : 16/01/17

You're staying ... - Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: You're staying ... - Pharah   You're staying ... - Pharah Icon_minitimeTors Jan 19, 2017 6:52 pm

Mercy nikkede alvorligt...
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Antal indlæg : 438
Join date : 16/01/17

You're staying ... - Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: You're staying ... - Pharah   You're staying ... - Pharah Icon_minitimeTors Jan 19, 2017 7:03 pm

Fareeha nikkede lidt og satte sig på sengen med et suk, ".. noget af en dag, hva?"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Antal indlæg : 562
Join date : 16/01/17

You're staying ... - Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: You're staying ... - Pharah   You're staying ... - Pharah Icon_minitimeTors Jan 19, 2017 7:05 pm

"Det kan man vidst roligt sige..." Mercy satte sig ved siden af hende ".. hvordan har du det?"
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Antal indlæg : 438
Join date : 16/01/17

You're staying ... - Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: You're staying ... - Pharah   You're staying ... - Pharah Icon_minitimeTors Jan 19, 2017 7:11 pm

Fareeha sukkede svagt, "... fint .. nej .. underligt" hun skævede mod hende, "Hvad med dig?"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Antal indlæg : 562
Join date : 16/01/17

You're staying ... - Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: You're staying ... - Pharah   You're staying ... - Pharah Icon_minitimeTors Jan 19, 2017 7:12 pm

"Forvirret... glad.. bekymret" hun smilede lidt "underligt er ikke en dårlig beskrivelse.."
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Antal indlæg : 438
Join date : 16/01/17

You're staying ... - Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: You're staying ... - Pharah   You're staying ... - Pharah Icon_minitimeTors Jan 19, 2017 7:15 pm

Fareeha nikkede og smilte svagt, "Ja ..." hun rystede på hovedet, ".. jeg havde godt hørt hun havde overlevet men .. det er noget andet at se det"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Antal indlæg : 562
Join date : 16/01/17

You're staying ... - Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: You're staying ... - Pharah   You're staying ... - Pharah Icon_minitimeTors Jan 19, 2017 7:17 pm

Mercy så overrasket på hende "du vidste hun var i live?" spurgte hun både lettet og en smule... såret over Pharah aldrig havde nævnt det. Men der var også mange ting hun havde holdt fra Pharah...
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Antal indlæg : 438
Join date : 16/01/17

You're staying ... - Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: You're staying ... - Pharah   You're staying ... - Pharah Icon_minitimeTors Jan 19, 2017 7:20 pm

Fareeha tøvede lidt og nikkede, ".. jeg fik et brev for et par måneder siden .. jeg var ikke sikker på jeg turde tro på det" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Antal indlæg : 562
Join date : 16/01/17

You're staying ... - Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: You're staying ... - Pharah   You're staying ... - Pharah Icon_minitimeTors Jan 19, 2017 7:21 pm

".. oh Fareeha" mumlede Angela og lagde armene om hende..
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Antal indlæg : 438
Join date : 16/01/17

You're staying ... - Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: You're staying ... - Pharah   You're staying ... - Pharah Icon_minitimeTors Jan 19, 2017 7:25 pm

Fareeha stiv´nede svagt og så overraskede på hende, "Jeg har det fint" mumlede hun, men hendes stemme rystede svagt .. hvilket var underligt, for hun havde det fint!
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Antal indlæg : 562
Join date : 16/01/17

You're staying ... - Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: You're staying ... - Pharah   You're staying ... - Pharah Icon_minitimeTors Jan 19, 2017 7:26 pm

Mercy trak hende tæt ind til sig og strøg hende over håret...
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Antal indlæg : 438
Join date : 16/01/17

You're staying ... - Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: You're staying ... - Pharah   You're staying ... - Pharah Icon_minitimeTors Jan 19, 2017 7:31 pm

Fareeha blinkede overraskede, da hun mærkede sine kinder blive våde, og hun gemte hurtigt ansigtet mod Angelas skulder, så hun ikke opdagede det!
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Antal indlæg : 562
Join date : 16/01/17

You're staying ... - Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: You're staying ... - Pharah   You're staying ... - Pharah Icon_minitimeTors Jan 19, 2017 7:32 pm

Mercy smilede svagt og holdt bare Pharah tæt ind til sig... hun var altid så stærk for hele verden... stakkels Pharah..
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Antal indlæg : 438
Join date : 16/01/17

You're staying ... - Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: You're staying ... - Pharah   You're staying ... - Pharah Icon_minitimeTors Jan 19, 2017 7:36 pm

Pharah blinkede hårdt med øjnene og prøvede at få det irriterende vand til at gå væk, men det var som om det slet ikke ville stoppe, når Angela sådan holdt hende ind til sig.
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Antal indlæg : 562
Join date : 16/01/17

You're staying ... - Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: You're staying ... - Pharah   You're staying ... - Pharah Icon_minitimeTors Jan 19, 2017 7:36 pm

"Det er ok.." sagde Mercy blidt og strøg hende over håret
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Antal indlæg : 438
Join date : 16/01/17

You're staying ... - Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: You're staying ... - Pharah   You're staying ... - Pharah Icon_minitimeTors Jan 19, 2017 7:40 pm

Fareeha nikkede, "Jeg ... har det .. fint" sagde hun og hørte til sin rædsel at hendes stemme gjorde mærkelige ting ... hulkede?
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Antal indlæg : 562
Join date : 16/01/17

You're staying ... - Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: You're staying ... - Pharah   You're staying ... - Pharah Icon_minitimeTors Jan 19, 2017 7:43 pm

Mercy trak hende helt tæt "der er ingen skam i at græde Fareeha.." hviskede hun blidt..
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Antal indlæg : 438
Join date : 16/01/17

You're staying ... - Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: You're staying ... - Pharah   You're staying ... - Pharah Icon_minitimeTors Jan 19, 2017 7:44 pm

"Jeg græder ikke" mumlede Fareeha grædende og trykkede sig ind mod Angela
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Antal indlæg : 562
Join date : 16/01/17

You're staying ... - Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: You're staying ... - Pharah   You're staying ... - Pharah Icon_minitimeTors Jan 19, 2017 7:46 pm

Mercy grinede blidt og vuggede hende kærligt i sin favn "selvfølgelig ikke" mumlede hun med et varmt smil
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





You're staying ... - Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: You're staying ... - Pharah   You're staying ... - Pharah Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
You're staying ... - Pharah
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Ude og handle - Mercy, Pharah
» Oh.. uhm.. jeg lovede at hjælpe.. - Pharah
» Overvågning - An, Pharah, Mercy
» Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: New York :: Byen-
Gå til: