Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
McCree

McCree


Antal indlæg : 1984
Join date : 16/01/17

Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah Empty
IndlægEmne: Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah   Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 3:43 am

Det havde ikke været til at få fat i Angela. McCree havde været forbi hende og Fareehas hotelværelse flere gange, men hver gang havde receptionen indformeret ham om, at de var ude. Nu, alt for lang tid senere, var det endelig lykkedes ham at komme på et godt tidspunkt. Nu stod han så foran deres dør og bankede hårdt på.
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Antal indlæg : 438
Join date : 16/01/17

Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah   Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 3:44 am

Pharah havde siddet på værelset hun delte med Angela og læst en bog. Hun så overraskede op, da det bankede på døren, "Jeg åbner" sagde hun til Angela, tog sit våbenbælte på og gik ud og åbnede døren op. ".. McCree?"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Antal indlæg : 562
Join date : 16/01/17

Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah   Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 3:45 am

Angela løftede blikket fra sin kryds og tværs og smilede "goddag Jesse" hilste hun høfligt fra sengen.
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Antal indlæg : 1984
Join date : 16/01/17

Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah   Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 3:48 am

McCree nikkede til Fareeha og gav hende et kort smil, "Jeg skal snakke med Angela" sagde han og gik ind forbi hende.
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Antal indlæg : 438
Join date : 16/01/17

Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah   Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 3:48 am

Fareeha lukkede døren efter ham og så lidt bekymret på ham, "Er nogen kommet til skade?"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Antal indlæg : 562
Join date : 16/01/17

Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah   Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 3:51 am

Angela så spørgende mod McCree og rakte instinktivt ud efter sin stav
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Antal indlæg : 1984
Join date : 16/01/17

Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah   Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 3:53 am

McCree rystede på hovedet og smilede beroligende til Fareeha, "Nej, ingen er tilskadekomne", så så han på Angela igen og smilet forsvandt, "Hvad siger du, hvis jeg siger Reaper?"
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Antal indlæg : 438
Join date : 16/01/17

Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah   Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 3:53 am

Fareeha nikkede lettet, da der ikke var nogen i fare. Så så hun forvirret på Jesse?
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Antal indlæg : 562
Join date : 16/01/17

Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah   Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 3:54 am

Angela blinkede med øjnene og slap sin stav igen "hvis du siger Reaper?"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Antal indlæg : 1984
Join date : 16/01/17

Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah   Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 3:56 am

McCree nikkede alvorligt og så hende an, "Eller Gabriel?" sagde han og rynkede brynene
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Antal indlæg : 438
Join date : 16/01/17

Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah   Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 3:56 am

Pharah blinkede overraskede, Gabriel? Snakkede han om Gabriel?
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Antal indlæg : 562
Join date : 16/01/17

Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah   Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 3:57 am

Mercy så overrasket på McCree... hun rynkede svagt brynene ".. du har talt med ham?"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Antal indlæg : 1984
Join date : 16/01/17

Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah   Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 3:59 am

McCree nikkede med et meget alvorligt udtryk, "Det har jeh, og nu vil jeg gerne have en forklaring". Han krydsede armene
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Antal indlæg : 438
Join date : 16/01/17

Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah   Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:00 am

Pharah rynkede brynene, "Hvad foregår her?"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Antal indlæg : 562
Join date : 16/01/17

Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah   Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:01 am

Angela skævede mod Pharah og så utilpas ud.. hun så lidt mod McCree "hrm, en forklaring?"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Antal indlæg : 1984
Join date : 16/01/17

Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah   Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:04 am

McCree nikkede og så alvorligt på hende, "Han var død" sagde han, "Og nu er han ikke. Forklar"
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Antal indlæg : 438
Join date : 16/01/17

Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah   Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:04 am

Pharah rynkede brynene mere, ".. Hvem er ikke død?"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Antal indlæg : 562
Join date : 16/01/17

Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah   Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:06 am

Mercy sukkede svagt og lukkede øjnene et øjeblik. Så åbnede hun dem og så alvorligt på dem begge to "Gabriel Reyes døde i eksplosionen" sagde hun alvorligt.
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Antal indlæg : 1984
Join date : 16/01/17

Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah   Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:08 am

McCree følte et overraskende stik af smerte, lige meget hvor længe det var siden, og om han havde set Gabe, i live, gjorde ordene stadig ondt. Han så afventende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Antal indlæg : 438
Join date : 16/01/17

Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah   Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:08 am

Pharah tøvede og nikkede forvirret
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Antal indlæg : 562
Join date : 16/01/17

Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah   Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:09 am

".. men .." Angela tøvede lidt "det lykkedes mig at.. samle nok af ham.. hurtigt nok.. med min teknologi, det lykkedes mig at genskabe.. at genoplive.." hun tøvede og rømmede sig "det lykkedes mig ved hjælp af nanobots at genoplive ham."
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Antal indlæg : 1984
Join date : 16/01/17

Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah   Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:11 am

McCree blinkede overraskede og nikkede .. han havde vidst det var sådan noget, men at høre det ... "Hvorfor har du ikke fortalt det?" spurgte han i en stemme han var stolt over at holde rolig
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Antal indlæg : 438
Join date : 16/01/17

Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah   Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:11 am

Fareeha så chokeret på hende, ".. Er Gabriel i live?"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Antal indlæg : 562
Join date : 16/01/17

Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah   Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:13 am

Angela så ikke glad ud for Pharahs ord og rømmede sig "efter han var kommet tilbage var han... vred. Jeg tror ikke han var glad for hvad jeg havde gjort. Og han... holdt det imod mig at jeg havde bragt ham tilbage, men ikke Jack" sagde hun alvorligt "han tog afsted og... ja, du har set ham nu. Han bruger et andet navn, han gemmer sin identitet.. jeg tænkte at det var sådan han foretrak det.."
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Antal indlæg : 1984
Join date : 16/01/17

Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah   Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:15 am

McCree kneb øjnene sammen, "Han er stadig ikke glad" sagde han og så hårdt på hende, "Hvad har du gjort ved ham?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah   Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Overvågning - An, Pharah, Mercy
» Ude og handle - Mercy, Pharah
» You're staying ... - Pharah
» Oh.. uhm.. jeg lovede at hjælpe.. - Pharah
» .. morgen - Mercy

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: New York :: Byen-
Gå til: