Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Stalker?! - Zarya

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
D.Va

D.Va


Antal indlæg : 950
Join date : 16/01/17

Stalker?! - Zarya Empty
IndlægEmne: Stalker?! - Zarya   Stalker?! - Zarya Icon_minitimeOns Jan 25, 2017 3:54 am

D.Va sad med en poptart i munden og et koncentreret udtryk i øjnene imens hun sad og spillede computerspil på den store computer i 'stuen' der før D.Va havde fundet den vidst havde været comblet til noget overvågning eller et eller andet... hvilket var trist med så stor og fin en skærm!
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 1105
Join date : 16/01/17

Stalker?! - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Stalker?! - Zarya   Stalker?! - Zarya Icon_minitimeOns Jan 25, 2017 3:56 am

Zarya havde fundet et nyt spor! Det havde ført hende til et nedlagt hotel .. der på trods af at være nedlagt havde en del aktivitet.
Hun bankede hårdt på hotellets dør!
Tilbage til toppen Go down
D.Va

D.Va


Antal indlæg : 950
Join date : 16/01/17

Stalker?! - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Stalker?! - Zarya   Stalker?! - Zarya Icon_minitimeOns Jan 25, 2017 3:57 am

D.Va så mod døren? "Got iiiit!" råbte hun og smed controlleren fra sig inden hun gik hen og åbnede "he-" hun blinkede med øjnene og tog en bid fra sin poptart "dig igen?!"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 1105
Join date : 16/01/17

Stalker?! - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Stalker?! - Zarya   Stalker?! - Zarya Icon_minitimeOns Jan 25, 2017 4:06 am

Zarya blinkede overraskede og så forvirret på den lille piger, "Hvad laver du her?"
Tilbage til toppen Go down
D.Va

D.Va


Antal indlæg : 950
Join date : 16/01/17

Stalker?! - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Stalker?! - Zarya   Stalker?! - Zarya Icon_minitimeOns Jan 25, 2017 4:07 am

"Det ved du vidst godt, stalker!" sagde hun og så hende med smalle øjne "I know I'm famous, men der der er lidt creepy lady!"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 1105
Join date : 16/01/17

Stalker?! - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Stalker?! - Zarya   Stalker?! - Zarya Icon_minitimeOns Jan 25, 2017 4:08 am

Zarya fnøs, "Hvorfor skulle jeg lede efter dig?" spurgte hun og rystede på hovedet, "Jeg ved, hvor du bor"
Tilbage til toppen Go down
D.Va

D.Va


Antal indlæg : 950
Join date : 16/01/17

Stalker?! - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Stalker?! - Zarya   Stalker?! - Zarya Icon_minitimeOns Jan 25, 2017 4:08 am

"Duh, fordi jeg er flyttet her hen?" hun hævede et øjenbryn
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 1105
Join date : 16/01/17

Stalker?! - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Stalker?! - Zarya   Stalker?! - Zarya Icon_minitimeOns Jan 25, 2017 4:10 am

Zarya så forvirret på hende, "Bor du her?" spurte hun og rynkede så brynene, "Er Sombra her også?"
Tilbage til toppen Go down
D.Va

D.Va


Antal indlæg : 950
Join date : 16/01/17

Stalker?! - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Stalker?! - Zarya   Stalker?! - Zarya Icon_minitimeOns Jan 25, 2017 4:11 am

"Huh?" hun så forvirret på hende og blinkede med øjnene "nej"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 1105
Join date : 16/01/17

Stalker?! - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Stalker?! - Zarya   Stalker?! - Zarya Icon_minitimeOns Jan 25, 2017 4:13 am

Zarya brummede utilfredst og så advarende på hende, "Hvis du skjuler hende ..."
Tilbage til toppen Go down
D.Va

D.Va


Antal indlæg : 950
Join date : 16/01/17

Stalker?! - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Stalker?! - Zarya   Stalker?! - Zarya Icon_minitimeOns Jan 25, 2017 4:14 am

"Ej hold op med at være weird, hun er ikke en del af Overwatch" fnøs hun
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 1105
Join date : 16/01/17

Stalker?! - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Stalker?! - Zarya   Stalker?! - Zarya Icon_minitimeOns Jan 25, 2017 4:15 am

Zarya så undrende på hende, ".. Overwatch? Hvad har det med noget at gøre?"
Tilbage til toppen Go down
D.Va

D.Va


Antal indlæg : 950
Join date : 16/01/17

Stalker?! - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Stalker?! - Zarya   Stalker?! - Zarya Icon_minitimeOns Jan 25, 2017 4:16 am

"Det her er den hemmelige Overwatch base?" mumlede hun forvirret
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 1105
Join date : 16/01/17

Stalker?! - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Stalker?! - Zarya   Stalker?! - Zarya Icon_minitimeOns Jan 25, 2017 4:17 am

Zarya blinkede overraskede, så rynkede hun brynene, "Du er en del af Overwatch ...?"
Tilbage til toppen Go down
D.Va

D.Va


Antal indlæg : 950
Join date : 16/01/17

Stalker?! - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Stalker?! - Zarya   Stalker?! - Zarya Icon_minitimeOns Jan 25, 2017 4:18 am

D.Va blinkede med øjnene og holdt sig for munden! Hun mumlede "ah fail de smider mig ud" mumlede hun og så surt på hende "hvad er du for en dårlig stalker ikke at have styr på den slags inden du kommer!"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 1105
Join date : 16/01/17

Stalker?! - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Stalker?! - Zarya   Stalker?! - Zarya Icon_minitimeOns Jan 25, 2017 4:20 am

Zarya så nu mere forvirret på hende, så rynkede hun irriteret brynene, "Jeg har jo sagt jeg ikke er en stalker. Jeg leder efter Sombra"
Tilbage til toppen Go down
D.Va

D.Va


Antal indlæg : 950
Join date : 16/01/17

Stalker?! - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Stalker?! - Zarya   Stalker?! - Zarya Icon_minitimeOns Jan 25, 2017 4:20 am

".. huh" mumlede D.Va "well, hun er ikke her" sagde hun med et skuldertræk
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 1105
Join date : 16/01/17

Stalker?! - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Stalker?! - Zarya   Stalker?! - Zarya Icon_minitimeOns Jan 25, 2017 5:32 pm

Zarya så på hende med sammenknebne øjne, "Mine kilder ledte mig her til"
Tilbage til toppen Go down
D.Va

D.Va


Antal indlæg : 950
Join date : 16/01/17

Stalker?! - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Stalker?! - Zarya   Stalker?! - Zarya Icon_minitimeOns Jan 25, 2017 5:36 pm

D.Va trak på skuldrene "dårlige kilder så"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 1105
Join date : 16/01/17

Stalker?! - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Stalker?! - Zarya   Stalker?! - Zarya Icon_minitimeOns Jan 25, 2017 5:42 pm

Zarya så irriteret på hende, "Net. Befinder der sig en mand klædt ud som en cowboy her?"
Tilbage til toppen Go down
D.Va

D.Va


Antal indlæg : 950
Join date : 16/01/17

Stalker?! - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Stalker?! - Zarya   Stalker?! - Zarya Icon_minitimeOns Jan 25, 2017 5:42 pm

"McCree?" spurgte hun og nikkede "yup"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 1105
Join date : 16/01/17

Stalker?! - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Stalker?! - Zarya   Stalker?! - Zarya Icon_minitimeOns Jan 25, 2017 5:45 pm

Zarya så mistroisk på hende, "Og du selv er bff med Sombra .. vil du virkelig have mig til at tro, at dette sted ikke har noget med hende at gøre?"
Tilbage til toppen Go down
D.Va

D.Va


Antal indlæg : 950
Join date : 16/01/17

Stalker?! - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Stalker?! - Zarya   Stalker?! - Zarya Icon_minitimeOns Jan 25, 2017 5:46 pm

D.Va blinkede med øjnene "ej ok måske var sådan BFFs en lille smule overdrivelse ikke?" hun grinede "mig og Lúcio synes bare hun var chill og sådan..."
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 1105
Join date : 16/01/17

Stalker?! - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Stalker?! - Zarya   Stalker?! - Zarya Icon_minitimeOns Jan 25, 2017 5:48 pm

Zarya kneb øjnene sammen, "Og denne Lucio .. befinder han sig også her?"
Tilbage til toppen Go down
D.Va

D.Va


Antal indlæg : 950
Join date : 16/01/17

Stalker?! - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Stalker?! - Zarya   Stalker?! - Zarya Icon_minitimeOns Jan 25, 2017 5:48 pm

"yeah det var ham der fik mig med i Overwatch" sagde hun glad "han er ret dreamy... skal du ikke sige jeg har sagt!"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Stalker?! - Zarya Empty
IndlægEmne: Sv: Stalker?! - Zarya   Stalker?! - Zarya Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Stalker?! - Zarya
Tilbage til toppen 
Side 1 af 6Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» På en bar – Zarya
» Hey ~ Zarya
» Uhm... så hey - Zarya
» Thinking of you <3 Zarya
» Ude og drikke - Zarya

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: New York :: Overwatch Base-
Gå til: