Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Tracer

Tracer


Antal indlæg : 1720
Join date : 16/01/17

Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer   Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:06 pm

Tracer blinkede lidt forvirret, så rystede hun på hovedet, ".. Nej, hun er perfekt"
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Antal indlæg : 1820
Join date : 16/01/17

Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer   Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:08 pm

"Hun er ikke perfekt. Hun er en sadistisk morder!" udbrød Jack
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Antal indlæg : 1720
Join date : 16/01/17

Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer   Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:10 pm

Tracer blinkede overraskede, ".. ej, men det er jo fordi Talon har hjernevasket hende!"
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Antal indlæg : 1820
Join date : 16/01/17

Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer   Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:11 pm

"Men det ændre ikke på at det er hvad hun er!" udbrød han
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Antal indlæg : 1720
Join date : 16/01/17

Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer   Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:13 pm

Tracer tøvede og rynkede brynene, "... Men så må vi jo hjælpe hende!"
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Antal indlæg : 1820
Join date : 16/01/17

Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer   Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:13 pm

Jack sukkede "vi kan godt prøve at hjælpe hende, men du må ikke date hende."
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Antal indlæg : 1720
Join date : 16/01/17

Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer   Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:18 pm

Tracer rynkede brynene, "Ej ... men ... hvis nu hun holder op med at arbejde for Talon?"
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Antal indlæg : 1820
Join date : 16/01/17

Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer   Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:18 pm

"Nej." sagde Jack og så alvorligt på hende "Lena, find en pige der ikke har slået folk ihjel. Især ikke sin tidligere partner."
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Antal indlæg : 1720
Join date : 16/01/17

Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer   Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:21 pm

Lena blinkede og så så utilfredst på ham, "... Det bestemmer du ikke!" sagde hun og følte sig alligevel lidt trist og såret
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Antal indlæg : 1820
Join date : 16/01/17

Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer   Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:22 pm

Jack sukkede tungt og så opgivende på hende "Lena" sagde han og prøvede at snakke hende lidt til fornuft "det sker man falder for den forkerte type"
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Antal indlæg : 1720
Join date : 16/01/17

Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer   Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:23 pm

Lena lagde armene over kors "Nå."
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Antal indlæg : 1820
Join date : 16/01/17

Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer   Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:24 pm

Jack sukkede tungt "hør, jeg har selv.. været forelsket i de forkerte folk, det sker. Det bedste du kan gøre at at komme videre."
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Antal indlæg : 1720
Join date : 16/01/17

Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer   Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:27 pm

Tracer poutede, "Jeg er ikke forelskede i de forkerte folk"
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Antal indlæg : 1820
Join date : 16/01/17

Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer   Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:28 pm

"Jo du er, hun er en del af Talon" sagde han "du kan ikke date talon agenter."
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Antal indlæg : 1720
Join date : 16/01/17

Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer   Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:30 pm

Tracer poutede mere, "Jeg har jo ikke tænkt mig at date hende, mens hun er i Talon" løj Tracer
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Antal indlæg : 1820
Join date : 16/01/17

Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer   Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:31 pm

Jack så skeptisk på hende "fint. Hvis hun ikke længere er med i talon, holder op med at date hackeren og slå uskyldige mennesker ihjel kan du date hende når du er ældre."
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Antal indlæg : 1720
Join date : 16/01/17

Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer   Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:33 pm

Tracer blinkede og smilte stort, "Yay!" hun krammede Jack! .. ikke at det var Jack der bestemte, hvem hun datede, men det var rart at have hans tilladelse
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Antal indlæg : 1820
Join date : 16/01/17

Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer   Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:34 pm

Jack brummede og holdt lidt om hende og klappede hende på ryggen "hrm, desuden er du meget kønnere end Sombra. Hun er ikke rigtig klog hvis hun hellere vil have hende." sagde han bestemt og faderligt.
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Antal indlæg : 1720
Join date : 16/01/17

Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer   Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:36 pm

"Aww, thanks!" udbrød Tracer glad og lidt rørt og krammede ham mere!
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Antal indlæg : 1820
Join date : 16/01/17

Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer   Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:38 pm

Jack smilede lidt.. og rømmede sig "nå, hrm, jeg har også vigtige ting.." brummede han og følte sig lidt forlegen. Han klappede hende igen på ryggen, uglede hendes hår og forlod rummet med små tåre i øjnene!

//out//
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Antal indlæg : 1720
Join date : 16/01/17

Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer   Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:40 pm

Tracer så efter Jack med et stort smil, og havde fået det bedre!

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer   Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» ... så ... uhm ... vi skal snakke ... - Hanzo
» Hey Ana. jeg skal lige snakke med dig - Ana
» Kom ikke for at slås - Reinhardt
» Ikke et ord til nogen - Widowmaker
» Værelse 10 - Tracer

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: New York :: Overwatch Base-
Gå til: