Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Ikke et ord til nogen - Widowmaker

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Reaper

Reaper


Antal indlæg : 1958
Join date : 16/01/17

Ikke et ord til nogen - Widowmaker Empty
IndlægEmne: Ikke et ord til nogen - Widowmaker   Ikke et ord til nogen - Widowmaker Icon_minitimeTirs Jan 17, 2017 1:21 am

Talon var på vej hjem fra den fejlede mission. Reaper havde sikret sig at ham og Widowmaker havde en bil for sig selv, han skulle snakke med hende, privat. Nu, hvor de var i luften og på vej mod basen, gik han over til hende og så alvorligt på hende, "Widowmaker"
Tilbage til toppen Go down
Widowmaker

Widowmaker


Antal indlæg : 2091
Join date : 16/01/17

Ikke et ord til nogen - Widowmaker Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke et ord til nogen - Widowmaker   Ikke et ord til nogen - Widowmaker Icon_minitimeTirs Jan 17, 2017 12:40 pm

"Reaper." svarede Widowmaker og vendte blikket mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Antal indlæg : 1958
Join date : 16/01/17

Ikke et ord til nogen - Widowmaker Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke et ord til nogen - Widowmaker   Ikke et ord til nogen - Widowmaker Icon_minitimeTirs Jan 17, 2017 12:43 pm

Reaper så alvorligt på hende og overvejede sin ord med omhu, "Ingen må vide noget om cowboyens tilstedeværelse i dag"
Tilbage til toppen Go down
Widowmaker

Widowmaker


Antal indlæg : 2091
Join date : 16/01/17

Ikke et ord til nogen - Widowmaker Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke et ord til nogen - Widowmaker   Ikke et ord til nogen - Widowmaker Icon_minitimeTirs Jan 17, 2017 12:44 pm

Widowmaker så på ham "... javel."
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Antal indlæg : 1958
Join date : 16/01/17

Ikke et ord til nogen - Widowmaker Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke et ord til nogen - Widowmaker   Ikke et ord til nogen - Widowmaker Icon_minitimeTirs Jan 17, 2017 12:46 pm

Reaper så undersøgende på hende, "Kan jeg regne med din diskretion?" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Widowmaker

Widowmaker


Antal indlæg : 2091
Join date : 16/01/17

Ikke et ord til nogen - Widowmaker Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke et ord til nogen - Widowmaker   Ikke et ord til nogen - Widowmaker Icon_minitimeTirs Jan 17, 2017 12:47 pm

Widowmaker så på ham "indebærer det at give falsk information hvis direkte spurgt?"
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Antal indlæg : 1958
Join date : 16/01/17

Ikke et ord til nogen - Widowmaker Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke et ord til nogen - Widowmaker   Ikke et ord til nogen - Widowmaker Icon_minitimeTirs Jan 17, 2017 12:50 pm

Reaper tøvede kort, men nikkede så, "Ja"
Tilbage til toppen Go down
Widowmaker

Widowmaker


Antal indlæg : 2091
Join date : 16/01/17

Ikke et ord til nogen - Widowmaker Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke et ord til nogen - Widowmaker   Ikke et ord til nogen - Widowmaker Icon_minitimeTirs Jan 17, 2017 12:51 pm

Widowmaker så udtryksløst på ham "javel."
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Antal indlæg : 1958
Join date : 16/01/17

Ikke et ord til nogen - Widowmaker Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke et ord til nogen - Widowmaker   Ikke et ord til nogen - Widowmaker Icon_minitimeTirs Jan 17, 2017 12:53 pm

Reaper kneb øjnene sammen og så koldt på hende, "Der vil komme konsekvenser, hvis jeg hører det er kommet ud"
Tilbage til toppen Go down
Widowmaker

Widowmaker


Antal indlæg : 2091
Join date : 16/01/17

Ikke et ord til nogen - Widowmaker Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke et ord til nogen - Widowmaker   Ikke et ord til nogen - Widowmaker Icon_minitimeTirs Jan 17, 2017 12:56 pm

"Så ville jeg bekymre mig om Sombra." sagde hun roligt.
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Antal indlæg : 1958
Join date : 16/01/17

Ikke et ord til nogen - Widowmaker Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke et ord til nogen - Widowmaker   Ikke et ord til nogen - Widowmaker Icon_minitimeTirs Jan 17, 2017 1:04 pm

Reaper nikkede kort, "Jeg tager mig af Sombra" sagde han bestemt
Tilbage til toppen Go down
Widowmaker

Widowmaker


Antal indlæg : 2091
Join date : 16/01/17

Ikke et ord til nogen - Widowmaker Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke et ord til nogen - Widowmaker   Ikke et ord til nogen - Widowmaker Icon_minitimeTirs Jan 17, 2017 1:06 pm

Widowmaker nikkede kort og vendte opmærksomheden væk fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Antal indlæg : 1958
Join date : 16/01/17

Ikke et ord til nogen - Widowmaker Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke et ord til nogen - Widowmaker   Ikke et ord til nogen - Widowmaker Icon_minitimeTirs Jan 17, 2017 1:09 pm

Reaper så undersøgende på hende, forhåbentligt kunne han om ikke andet, regne med hendes stilhed. Han satte sig ved siden af hende.
Tilbage til toppen Go down
Widowmaker

Widowmaker


Antal indlæg : 2091
Join date : 16/01/17

Ikke et ord til nogen - Widowmaker Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke et ord til nogen - Widowmaker   Ikke et ord til nogen - Widowmaker Icon_minitimeTirs Jan 17, 2017 11:13 pm

Widowmaker sad og så frem for sig imens de fløj.

//.. out?//
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Antal indlæg : 1958
Join date : 16/01/17

Ikke et ord til nogen - Widowmaker Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke et ord til nogen - Widowmaker   Ikke et ord til nogen - Widowmaker Icon_minitimeTirs Jan 17, 2017 11:16 pm

Reaper sad i tavshed til turen var omme.

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ikke et ord til nogen - Widowmaker Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke et ord til nogen - Widowmaker   Ikke et ord til nogen - Widowmaker Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ikke et ord til nogen - Widowmaker
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer
» Alone - Widowmaker
» Kom ikke for at slås - Reinhardt
» Nej jeg har ikke et par minutter til… fint – Reaper
» Nu er det nat! - Widowmaker

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: New York :: Andet-
Gå til: