Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana

Go down 
4 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Ana

Ana


Antal indlæg : 604
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 2:24 am

Ana så på Reaper og spærrede øjnene op... hun kunne ikke undgå at gispe og hun var ikke sikker på hvordan hun lød da navnet kom fra hendes læber "Gabriel?"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Antal indlæg : 1984
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 2:25 am

McCree spærrede øjnene op og tabte masken, "... Det er ham .." mumlede han overvældet og sank på knæ
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Antal indlæg : 1820
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 2:27 am

Jack stirrede vantro ham "... Gabe ..?"
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Antal indlæg : 1958
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 2:28 am

Gabriel sov ... zZZzzzZzz
Tilbage til toppen Go down
Ana

Ana


Antal indlæg : 604
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 2:28 am

".. How" Ana rakte ud og rørte ved hans ansigt
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Antal indlæg : 1984
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 2:31 am

McCree var selv ret fristet til at røre ham, men han var bange for det ville ødelægge, hvad end det var ... "... Han må have overlevet"
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Antal indlæg : 1820
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 2:32 am

"Nej han var død" sagde Jack med en klump i halsen
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Antal indlæg : 1958
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 2:33 am

Gabriel rørte lidt på sig i søvne zzzZzzZZz
Tilbage til toppen Go down
Ana

Ana


Antal indlæg : 604
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 2:35 am

Ana vidste ikke hvad hun skulle tænke eller tro.. hun prøvede at samle sig ".. han vågner snart"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Antal indlæg : 1984
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 2:36 am

McCree sank, ".. det er han ikke mere" sagde han og så mod Jack, så så han på Gabriel igen
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Antal indlæg : 1820
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 3:47 am

"Hvordan.." Jack følte et hav af følelser vælte op i sig... hvad... var det virkelig Gabriel? "Han er så ung" mumlede han ".. er det ham?"
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Antal indlæg : 1958
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 3:50 am

Gabriel rørte mere på sig og var ved at vågne
Tilbage til toppen Go down
Ana

Ana


Antal indlæg : 604
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 3:52 am

Ana følte sig for en sjælen gangs skyld handlings lammet
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Antal indlæg : 1984
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 3:53 am

McCree rørte meget forsigtigt ved hans ansigt, "... det tror jeg"
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Antal indlæg : 1820
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 3:54 am

"..." Jack vidste ikke hvad han skulle sige eller gøre.
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Antal indlæg : 1958
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 3:56 am

Reaper vågnede. Han slog øjnene op og kom instinktivt på benene med begge shotguns trukket, før han overhovedet nåede at registrerer sine omgivelser
Tilbage til toppen Go down
Ana

Ana


Antal indlæg : 604
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 3:57 am

Ana så på Gabriel.. det var også hans mimik... hun rejste sig langsomt op og betragtede manden foran sig.. hvordan?
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Antal indlæg : 1984
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 3:58 am

McCree kom også på benene igen, ".. Hey boss"
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Antal indlæg : 1820
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 4:00 am

Soldier 76 stirrede på Gabriel.......... han bevægede sig..........
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Antal indlæg : 1958
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 4:04 am

Reaper så på de tre bevæbnede folk med et vredt udtryk og morderisk ... så fokuserede han på McCree og et kort øjeblik var der noget der kunne være panik i has ansigt, så var det væk.

"Hvad laver du her?" snerrede han og stivnede .. hans stemme lød ikke som den plejede med masken .. han løftede sin hånd til ansigtet ...
Tilbage til toppen Go down
Ana

Ana


Antal indlæg : 604
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 4:05 am

".. Gabriel" sagde Ana
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Antal indlæg : 1984
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 4:08 am

McCree så på Gabriel .. det var virkelig ham, det lød som ham og han bevægede sig som ham .. "Hvad er der sket med dig?"
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Antal indlæg : 1820
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 4:08 am

Soldier 76 sænkede sit våben og anede ikke hvad han skulle gøre "du var død" mumlede han
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Antal indlæg : 1958
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 4:10 am

Reaper snerrede vredt mod dem og måtte bekæmpe trængen til at dække sit ansig med hænderne, "Gabrie er død!"
Tilbage til toppen Go down
Ana

Ana


Antal indlæg : 604
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 4:12 am

".. what happend to you?" spurgte Ana og så på den vrede, unge mand...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana
Tilbage til toppen 
Side 3 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» Jeg har brug for akut hjælp! - Hanzo
» Jack?! - Jack, McCree
» HJÆLP! - Soldier 76
» Hey Jack - Soldier 76
» .. Hvem er du?/..Jack? - Soldier 76

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: New York :: Overwatch Base-
Gå til: