Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana

Go down 
4 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
McCree

McCree


Antal indlæg : 1984
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana Empty
IndlægEmne: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 1:08 am

McCree havde siddet og holdt øje med overvågningen på forskellige af Overwatch's baser i byen, da han så aktivitet på en af skærmene. Det så ud til at Reaper var gået i gang med endnu en gennemsøgning, denne gang alene. Han smilte svagt, da en ide tog form.

Ganske kort efter stod han foran Jacks dør og bankede på!
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Antal indlæg : 1820
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 1:08 am

Jack åbnede døren og smilede da han så McCree "hey Jesse?"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Antal indlæg : 1984
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 1:14 am

McCree smilte tilbage, det var svært andet, "Hey Jack" sagde han og rynnkede så brynene lidt, "Har du tid? Jeg ville prøve .. noget, og jeg skal bruge dig og Ana"
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Antal indlæg : 1820
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 1:14 am

Jack så lidt overrasket på ham? Han nikkede "Ja, jeg har tid."
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Antal indlæg : 1984
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 1:18 am

McCree nikkede, "Godt" sagde han og smilede svagt, "Vi skal skynde os lidt, jeg har desværre ikke tid til at forklare" sagde han og begyndte at gå mod Anas værelse
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Antal indlæg : 1820
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 1:19 am

Soldier 76 rynkede brynene og fulgte med.
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Antal indlæg : 1984
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 1:23 am

McCree kastede et blik over skulderen, for at sikre sig at han var med. Da de kom til Anas dør, bankede han på!
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Antal indlæg : 1820
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 1:23 am

Jack stod og ventede ved siden af McCree.
Tilbage til toppen Go down
Ana

Ana


Antal indlæg : 604
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 1:24 am

Ana åbnede døren og så på dem "hm?"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Antal indlæg : 1984
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 1:26 am

McCree grinte til Ana og tippede sin hat, "Undskyld jeg forstyrer ma'am, men jeg har brug for din hjælp til en haste mission"
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Antal indlæg : 1820
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 1:27 am

Jack stod og så afventende på Ana.
Tilbage til toppen Go down
Ana

Ana


Antal indlæg : 604
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 1:28 am

Ana hævede et øjenbryn og nikkede "ok" sagde hun og greb sit udstyr "hvad sker der?"
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Antal indlæg : 1984
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 1:29 am

McCree tøvede, ".. jeg forklare på vejen, har du dine bedøvelsespile?"
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Antal indlæg : 1820
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 1:29 am

Jack rettede på sit tøj og satte sin maske på.
Tilbage til toppen Go down
Ana

Ana


Antal indlæg : 604
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 1:29 am

Ana smilede "always." sagde hun og fik sin maske på.
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Antal indlæg : 1984
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 1:31 am

McCree grinte, "Godt, vi får brug for dem" sagde han og gik afsted i et hurtigt tempo
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Antal indlæg : 1820
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 1:32 am

Jack fulgte med og så mod ham "så hvor skal vi hen?"
Tilbage til toppen Go down
Ana

Ana


Antal indlæg : 604
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 1:32 am

Ana så afventende på Jesse.
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Antal indlæg : 1984
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 1:34 am

McCree ledte dem til en bil. Han hoppede selv ind på føresæddet, "En af de sekundære baser i byen"
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Antal indlæg : 1820
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 1:36 am

Jack nikkede og satte sig på sædet ved siden af.
Tilbage til toppen Go down
Ana

Ana


Antal indlæg : 604
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 1:36 am

Ana satte sig bag dem.
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Antal indlæg : 1984
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 1:38 am

McCree startede bilen og kørte hurtigt afsted, "Reaper er alene på basen" forklarede han, mens de kørte, "Ana, jeg har brug for du får ham lagt i søvn"
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Antal indlæg : 1820
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 1:38 am

Jack så lidt overrasket ud og nikkede tilfreds.
Tilbage til toppen Go down
Ana

Ana


Antal indlæg : 604
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 1:38 am

Ana brummede og gjorde sit våben klar.
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Antal indlæg : 1984
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 1:41 am

McCree sukkede lettet, da der ikke var nogen af dem der protesterede, så rynkede han brynene lidt, "Vi skal ikke dræbe ham, bare have gjort ham ukampdygtig"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana
Tilbage til toppen 
Side 1 af 12Gå til side : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» Jeg har brug for akut hjælp! - Hanzo
» Jack?! - Jack, McCree
» HJÆLP! - Soldier 76
» Hey Jack - Soldier 76
» .. Hvem er du?/..Jack? - Soldier 76

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: New York :: Overwatch Base-
Gå til: