Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Soldier 76

Soldier 76


Antal indlæg : 1820
Join date : 16/01/17

Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer Empty
IndlægEmne: Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer   Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 3:05 pm

Jack tog en runde i Overwatch basen. Det var underligt at være tilbage med sine gamle kollegaer, det var nogle gange som om intet havde ændret sig. Indtil at der pludselig var en melding om Reaper… og han så blev mindet om at alt havde ændret sig. Han sukkede svagt og gik forbi deres sofarum, hvor Lena sad i gang med et eller andet og… han stoppede. Havde hun set trist ud? Han mærkede en underlig bekymring i maven og han bakkede lidt bagud. Jo. Der sad den glade pige jo godt nok uden sit smil. Han rømmede sig… han gik ind og så lidt på hende ”… what’s keeping you down kid?” spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Antal indlæg : 1720
Join date : 16/01/17

Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer   Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 3:21 pm

Lena så op, da Jack kom ind og hun sendte ham et halvhjertet smil, så sukkede hun tungt, "... Jeg tror hun er sammen med Sombra"
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Antal indlæg : 1820
Join date : 16/01/17

Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer   Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 3:22 pm

Jack blinkede med øjnene "hm?" spurgte han undrende og satte sig tøvende ved siden af hende...
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Antal indlæg : 1720
Join date : 16/01/17

Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer   Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 3:26 pm

Tracer nikkede trist, "Ja ... Sombra kan i hvert fald lide hende, og de er sammen hele tiden .. og hun er jo også rimelg pæn, ikke? Så .. det er de nok ... altså, hvis hun er til piger" hun sukkede trist
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Antal indlæg : 1820
Join date : 16/01/17

Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer   Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 3:28 pm

Jack så forvirret på hende "talon hackeren?"
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Antal indlæg : 1720
Join date : 16/01/17

Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer   Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 3:31 pm

Tracer nikkede og snøftede lidt, "Yeah ..."
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Antal indlæg : 1820
Join date : 16/01/17

Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer   Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 3:32 pm

Græd hun? Jack blinkede med øjnene... han rømmede sig og klappede hende lidt akavet på ryggen "hrm, hvem er hackeren sammen med?"
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Antal indlæg : 1720
Join date : 16/01/17

Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer   Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 3:35 pm

Tracer så trist ned i gulvet, "... Widowmaker" sagde hun med et suk
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Antal indlæg : 1820
Join date : 16/01/17

Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer   Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 3:36 pm

"... oh?" sagde han og følte sig lidt lettet "er du sikker?"
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Antal indlæg : 1720
Join date : 16/01/17

Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer   Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 3:39 pm

Tracer nikkede med et trist suk, "Jeg så dem sammen, oppe på taget .."
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Antal indlæg : 1820
Join date : 16/01/17

Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer   Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 3:39 pm

"Åh" sagde Jack og kom til at smile lidt "så er hun nok ikke sammen med Reaper"
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Antal indlæg : 1720
Join date : 16/01/17

Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer   Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 3:43 pm

Tracer rynkede bekymret brynene, ".. tror du hun er det?" spurgte hun og så trist på ham
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Antal indlæg : 1820
Join date : 16/01/17

Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer   Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 3:43 pm

"Vel ikke hvis hun er med hackeren?" sagde han og rynkede brynene "vent, hvorfor er du trist?"
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Antal indlæg : 1720
Join date : 16/01/17

Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer   Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 3:47 pm

Tracer nikkede, "Nej ... det er rigtigt, og Sombra ville jo nok ikke lægge an på hende, hvis hun var med Reaper .." sagde hun og sukkede trist, "........ ikke for noget"
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Antal indlæg : 1820
Join date : 16/01/17

Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer   Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 3:48 pm

"..." Jack så på hende.............. "... Lena" brummede han
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Antal indlæg : 1720
Join date : 16/01/17

Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer   Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 3:51 pm

Lena vred lidt med hænderne, "Uhm .. ej ... det er jeg da heller ikke .."
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Antal indlæg : 1820
Join date : 16/01/17

Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer   Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 3:52 pm

"..." Jack brummede og klappede hende lidt på ryggen "du finder en anden" sagde han bestemt. Mere som en ordre end en trøst.
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Antal indlæg : 1720
Join date : 16/01/17

Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer   Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 3:55 pm

Tracer blinkede overraskede og rødmede dybt, "... M-men!"
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Antal indlæg : 1820
Join date : 16/01/17

Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer   Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 3:55 pm

"Nej." brummede Jack "hun er farlig. Du dater hende ikke. Det er godt hun med med hackeren."
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Antal indlæg : 1720
Join date : 16/01/17

Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer   Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 3:58 pm

Tracer så trist på ham, "Hun er altså ikke rigtig farlig!" sagde hun og så mere trist ud, "... Men hvis hun nu bedste kan lide Sombra .. så er det også det bedste for hende ..."
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Antal indlæg : 1820
Join date : 16/01/17

Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer   Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 3:58 pm

"Præcis." sagde Jack alvorligt.
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Antal indlæg : 1720
Join date : 16/01/17

Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer   Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:00 pm

Tracer sukkede trist, ".. Yeah" sagde hun og så ned i jorden
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Antal indlæg : 1820
Join date : 16/01/17

Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer   Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:00 pm

"..." Jack brummede og klappede hende lidt på ryggen "der er bedre piger der ude."
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Antal indlæg : 1720
Join date : 16/01/17

Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer   Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:03 pm

Tracer nikkede trsit, "... Ja .. det kan man ikke gøre noget ved"
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Antal indlæg : 1820
Join date : 16/01/17

Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer   Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:03 pm

"For dig" sagde han "Sombra er ikke bedre end dig."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer   Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ikke date fjenden. Altså dig. Ikke mig. Ikke at jeg ville.. men hvis jeg ville må jeg go.. det er slet ikke det vi skal snakke om! - Tracer
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» ... så ... uhm ... vi skal snakke ... - Hanzo
» Hey Ana. jeg skal lige snakke med dig - Ana
» Kom ikke for at slås - Reinhardt
» Ikke et ord til nogen - Widowmaker
» Værelse 10 - Tracer

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: New York :: Overwatch Base-
Gå til: