Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Nej jeg har ikke et par minutter til… fint – Reaper

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Reaper

Reaper


Antal indlæg : 1958
Join date : 16/01/17

Nej jeg har ikke et par minutter til… fint – Reaper - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej jeg har ikke et par minutter til… fint – Reaper   Nej jeg har ikke et par minutter til… fint – Reaper - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 6:12 pm

Reaper nikkede kort, "Hrm, fint"
Tilbage til toppen Go down
Widowmaker

Widowmaker


Antal indlæg : 2091
Join date : 16/01/17

Nej jeg har ikke et par minutter til… fint – Reaper - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej jeg har ikke et par minutter til… fint – Reaper   Nej jeg har ikke et par minutter til… fint – Reaper - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 6:13 pm

"Han var ikke glad for vi havde sex" sagde Widowmaker og drak af sin kaffe "I think he likes you."
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Antal indlæg : 1958
Join date : 16/01/17

Nej jeg har ikke et par minutter til… fint – Reaper - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej jeg har ikke et par minutter til… fint – Reaper   Nej jeg har ikke et par minutter til… fint – Reaper - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 6:15 pm

Reaper brummede svagt og rystede på hovedet, "Hrmf, næppe" han så på Widowmaker, "Maybe he likes you"
Tilbage til toppen Go down
Widowmaker

Widowmaker


Antal indlæg : 2091
Join date : 16/01/17

Nej jeg har ikke et par minutter til… fint – Reaper - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej jeg har ikke et par minutter til… fint – Reaper   Nej jeg har ikke et par minutter til… fint – Reaper - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 6:17 pm

Widowmaker smilede svagt "hm, taget i betragtning af hvor længe han har haft med mig alene og bundet har han brugt meget tid på at holde en pæn afstand og spørge indtil information om dig."
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Antal indlæg : 1958
Join date : 16/01/17

Nej jeg har ikke et par minutter til… fint – Reaper - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej jeg har ikke et par minutter til… fint – Reaper   Nej jeg har ikke et par minutter til… fint – Reaper - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 6:19 pm

Reaper rynkede brynene og brummede svagt, "Hrm ..."
Tilbage til toppen Go down
Widowmaker

Widowmaker


Antal indlæg : 2091
Join date : 16/01/17

Nej jeg har ikke et par minutter til… fint – Reaper - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej jeg har ikke et par minutter til… fint – Reaper   Nej jeg har ikke et par minutter til… fint – Reaper - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 6:20 pm

"Selv hvis han var en hæderlig mand der ikke ville bryde mine grænser har han ikke ligefrem forsøgt at komme tættere på mig" forsikrede Widowmaker... hun tænkte lidt på Tracer......
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Antal indlæg : 1958
Join date : 16/01/17

Nej jeg har ikke et par minutter til… fint – Reaper - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej jeg har ikke et par minutter til… fint – Reaper   Nej jeg har ikke et par minutter til… fint – Reaper - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 6:23 pm

Reaper rynkede brynene og nikkede kort, godt.
Tilbage til toppen Go down
Widowmaker

Widowmaker


Antal indlæg : 2091
Join date : 16/01/17

Nej jeg har ikke et par minutter til… fint – Reaper - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej jeg har ikke et par minutter til… fint – Reaper   Nej jeg har ikke et par minutter til… fint – Reaper - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 6:24 pm

Widowmaker tænkte lidt på hende og Tracer sammen i sofaen. Ikke at det havde været derfor Tracer ville tættere på hende. Eller at det betød noget.
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Antal indlæg : 1958
Join date : 16/01/17

Nej jeg har ikke et par minutter til… fint – Reaper - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej jeg har ikke et par minutter til… fint – Reaper   Nej jeg har ikke et par minutter til… fint – Reaper - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 6:26 pm

Reaper drak det sidste af sin kaffe, "Hrm, skal du have en kop til?"
Tilbage til toppen Go down
Widowmaker

Widowmaker


Antal indlæg : 2091
Join date : 16/01/17

Nej jeg har ikke et par minutter til… fint – Reaper - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej jeg har ikke et par minutter til… fint – Reaper   Nej jeg har ikke et par minutter til… fint – Reaper - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 6:26 pm

"Hm." Widowmaker så lidt på sin kop "jeg burde træne." sagde hun og rejste sig. Det var ikke godt for hendes tanker at dvæle for længe ved Tracer.
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Antal indlæg : 1958
Join date : 16/01/17

Nej jeg har ikke et par minutter til… fint – Reaper - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej jeg har ikke et par minutter til… fint – Reaper   Nej jeg har ikke et par minutter til… fint – Reaper - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 6:30 pm

Reaper nikkede og satte mere kaffe over
Tilbage til toppen Go down
Widowmaker

Widowmaker


Antal indlæg : 2091
Join date : 16/01/17

Nej jeg har ikke et par minutter til… fint – Reaper - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej jeg har ikke et par minutter til… fint – Reaper   Nej jeg har ikke et par minutter til… fint – Reaper - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 6:30 pm

Widowmaker så lidt på ham "vi ses." sagde hun og forlod køkkenet.

//out//
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Antal indlæg : 1958
Join date : 16/01/17

Nej jeg har ikke et par minutter til… fint – Reaper - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej jeg har ikke et par minutter til… fint – Reaper   Nej jeg har ikke et par minutter til… fint – Reaper - Page 4 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 6:33 pm

Reaper nikkede til hende, "Det gør vi"

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nej jeg har ikke et par minutter til… fint – Reaper - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej jeg har ikke et par minutter til… fint – Reaper   Nej jeg har ikke et par minutter til… fint – Reaper - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nej jeg har ikke et par minutter til… fint – Reaper
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» What? - Reaper
» Fint. Don't shoot them - Widowmaker
» ... kom - Reaper
» Kom ikke for at slås - Reinhardt
» Ikke et ord til nogen - Widowmaker

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: New York :: Talon Base-
Gå til: