Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Pharah

Pharah


Antal indlæg : 438
Join date : 16/01/17

Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah   Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:16 am

Pharah så chokeret og overrasket mellem dem ... Gabriel var i live, men .. han gemte hvem han var? Hun vidste slet ikke, hvordan hun skulle have det med det her.
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Antal indlæg : 562
Join date : 16/01/17

Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah   Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:20 am

"Genskabt hans krop..." sagde Angela og rømmede sig "jeg har ikke kunne lave alle de test jeg havde håbet."
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Antal indlæg : 1984
Join date : 16/01/17

Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah   Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:23 am

McCree kneb øjnene sammen, "Han virkede ikke glad for dig" konstaterede han uvenligt, "Lider han?"
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Antal indlæg : 438
Join date : 16/01/17

Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah   Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:23 am

Fareeha rynkede brynene og så mellem dem
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Antal indlæg : 562
Join date : 16/01/17

Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah   Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:24 am

"Hans tilstand er... ustabil" sagde hun med rynkede bryn ".. smerte er en risiko."
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Antal indlæg : 1984
Join date : 16/01/17

Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah   Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:26 am

McCree så vredt på hende, "Og det har du ladet hm leve med i 6 år?" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Antal indlæg : 438
Join date : 16/01/17

Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah   Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:27 am

Pharah rynkede brynene og trådte lidt beskyttende ind foran Angela
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Antal indlæg : 562
Join date : 16/01/17

Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah   Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:27 am

"Ikke frivilligt" forsikrede hun McCree "han har gjort det klart at jeg ikke er ønsket selskab... jeg ved ikke om du har fulgt med i hvad han laver, men han dræber nu tidligere Overwatch agenter. Det er blevet gjort mig tydeligt at jeg står højt på den liste."
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Antal indlæg : 1984
Join date : 16/01/17

Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah   Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:29 am

McCree rynkede brynene og slog vredt ud med hænderne, "Du kunne have sagt noget! Vi kunne have fået fat på ham!"
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Antal indlæg : 438
Join date : 16/01/17

Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah   Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:30 am

Pharah kastede et bekymret blik mod Angela, ikke glad for at hun stod højt på nogens dødsliste ...
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Antal indlæg : 562
Join date : 16/01/17

Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah   Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:30 am

"Hvem er vi Jesse?" spurgte hun og så alvorligt på ham
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Antal indlæg : 1984
Join date : 16/01/17

Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah   Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:32 am

McCree skulede vredt til hende, "Mig, dig, hvem end vi kunne have fået fat på"
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Antal indlæg : 438
Join date : 16/01/17

Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah   Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:33 am

Pharah rynkede brynene, "Jeg er sikker på, Angela har gjort, hvad hun kunne"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Antal indlæg : 562
Join date : 16/01/17

Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah   Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:34 am

Angela smilede taknemmeligt til Fareeha da hun ikke lød til at hade hende "og hvem er det?" spurgte hun så og så alvorligt på Jesse "der var ikke nogen tilbage Jesse.. og du havde allerede forladt os noget tid inde, jeg vidste ikke hvad dit forhold til Gabriel var, om du var interesseret i at hjælpe ham eller hvordan jeg skulle komme i kontakt med dig. Jeg vidste heller ikke hvor du stod på hans liste, jeg kunne lige så godt have fået slået os begge ihjel."
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Antal indlæg : 1984
Join date : 16/01/17

Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah   Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:36 am

McCree kneb vredt øjnene sammen, "Bedre end ikke at have gjort noget, ikke at have vidst noget" sagde han, "Du kunne have spurgt mig, Angela."
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Antal indlæg : 438
Join date : 16/01/17

Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah   Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:37 am

Pharah lagde en hånd på Angelas skulder for at støtte hende
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Antal indlæg : 562
Join date : 16/01/17

Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah   Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:37 am

"Du var her ikke Jesse." sagde hun
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Antal indlæg : 1984
Join date : 16/01/17

Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah   Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:41 am

McCree snerrede vredt af hende, "Og du har ikke, en gang i seks år, haft mulighed for at kontakte mig? Eller jeg fortjente måske ikke at få valget? At få det at vide? Var min forbrydelse så stor?"
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Antal indlæg : 438
Join date : 16/01/17

Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah   Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:42 am

Pharah trådte beskyttende ind foran Angela, "McCree, Angele har taget de valg hun mente var bedst"
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Antal indlæg : 562
Join date : 16/01/17

Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah   Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:42 am

Angela følte sig.. lettet og varm om hjertet af Fareehas beskyttelse "det var også hvad han ville Jesse."
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Antal indlæg : 1984
Join date : 16/01/17

Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah   Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:44 am

McCree så vredt på hende, "Jeg er ligeglad med hvad han ville! Han er i smerter og han har været det længe!"
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Antal indlæg : 438
Join date : 16/01/17

Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah   Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:46 am

Pharah rynkede brynene og så utilfredst på McCree
Tilbage til toppen Go down
Mercy

Mercy


Antal indlæg : 562
Join date : 16/01/17

Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah   Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:46 am

"Jeg er her nu" sagde Angela alvorligt.
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Antal indlæg : 1984
Join date : 16/01/17

Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah   Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:47 am

McCree så på hende med sammenknebne øjne, "Seks år for sent"
Tilbage til toppen Go down
Pharah

Pharah


Antal indlæg : 438
Join date : 16/01/17

Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah   Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 4:47 am

Pharah så strengt på McCree
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah   Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvad er der sket med ham? - Mercy, Pharah
Tilbage til toppen 
Side 2 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Ude og handle - Mercy, Pharah
» Overvågning - An, Pharah, Mercy
» You're staying ... - Pharah
» Oh.. uhm.. jeg lovede at hjælpe.. - Pharah
» .. morgen - Mercy

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: New York :: Byen-
Gå til: