Emne: Oh.. uhm.. jeg lovede at hjælpe.. - Pharah Lør Jan 28, 2017 3:43 am
Mercy rømmede sig lidt... hun måtte hellere også få hjulpet Lena og Hana. Hun fandt sin telefon frem og ringede til Widowmaker... en meget underlig følelse.
Pharah
Antal indlæg : 438 Join date : 16/01/17
Emne: Sv: Oh.. uhm.. jeg lovede at hjælpe.. - Pharah Lør Jan 28, 2017 3:47 am
Fareeha kom tilbage fra toilettet og satte sig og fandt en bog frem, mens hun så nysgerrigt mod Angela. Hvem mon hun snakkede med?
Mercy
Antal indlæg : 562 Join date : 16/01/17
Emne: Sv: Oh.. uhm.. jeg lovede at hjælpe.. - Pharah Lør Jan 28, 2017 3:50 am
Mercy sank en klump da hun hørte den nu efterhånden lidt velkendte stemme i den anden ende af røret. Dette her ville jo aldrig virke. "Goddag, mit navn er Dina Jones, jeg ringer på vegne af dagbladet: Kvinden er jeg, jeg ville høre om jeg kunne stille dig et par spørgsmål som en del af en anonym undersøgelse om kvinder mellem 18 og 60 i USA?"
Pharah
Emne: Sv: Oh.. uhm.. jeg lovede at hjælpe.. - Pharah Lør Jan 28, 2017 3:52 am
Fareeha blinkede overraskede og lagde sin bog ned, hvad foretog Angela sig? Hun så spørgende på hende?
Mercy
Emne: Sv: Oh.. uhm.. jeg lovede at hjælpe.. - Pharah Lør Jan 28, 2017 3:53 am
Angela bed sig i læben da der blev tøvet i den anden ende af røret. Så så hun på Pharah og rødmede. Hun smilede undskyldende og trak kort på skuldrende imens hun ventede.... Widowmaker sagde ja! Hun rømmede sig "hrm, så skal jeg først bruge Deres alder..." sagde hun og ventede lidt "mhm" hun noterede ned "og Deres seksuelle præference?"
Pharah
Emne: Sv: Oh.. uhm.. jeg lovede at hjælpe.. - Pharah Lør Jan 28, 2017 3:55 am
Fareeha så nu endnu mere forvirret ud .. hvad foretog hun sig? Hvorfro alle disse spørgsmål og til hvem? -Hvad sker der?- mimede hun
Mercy
Emne: Sv: Oh.. uhm.. jeg lovede at hjælpe.. - Pharah Lør Jan 28, 2017 3:57 am
Mercy bed sig i læben og mimede kort 'arbejde' tilbage inden hun gik tilbage til samtalen "og er De i øjeblikket i et forhold?" hun nikkede lidt og noterede ned... hun blinkede lidt med øjnene og sukkede svagt, Lena.... "hrm, er De seksuel aktiv? Hvis ja, hvor mange gange om ugen eller måneden."
Pharah
Emne: Sv: Oh.. uhm.. jeg lovede at hjælpe.. - Pharah Lør Jan 28, 2017 3:58 am
Fareeha rynkede brynene .. arbejde? Hvad for noget arbejde? Vel ikke Overwatch arbejde, eller læge arbejde?
Mercy
Emne: Sv: Oh.. uhm.. jeg lovede at hjælpe.. - Pharah Lør Jan 28, 2017 4:00 am
"..." Angela så på næste spørgsmål... hun burde måske have læst dem her lidt grundigere igennem inden hun gik igang "hvad er din type?" spurgte hun......... hun skar en grimasse af svaret i den anden ende af røret "hrm, hvilken typen går du typisk efter når du leder efter en romantisk partner" uddybede hun........ "hvis De nu skulle? Der er intet?" hun ventede.. og noterede
Pharah
Emne: Sv: Oh.. uhm.. jeg lovede at hjælpe.. - Pharah Lør Jan 28, 2017 4:03 am
Pharah lagde hovedet på skrå ... prøvede Angela at finde ud af, hvem denne person kunne lide? .. Vel ikke fordi hun var intresseret? Hun så undersøgende på hende
Mercy
Emne: Sv: Oh.. uhm.. jeg lovede at hjælpe.. - Pharah Lør Jan 28, 2017 4:04 am
Angela sukkede og var pinligt opmærksom på at Pharah nu havde sin fulde koncentration på hende.. hun rømmede sig "seksuelle fetisher? Det er helt anonymt." hun ventede.. noterede
Pharah
Emne: Sv: Oh.. uhm.. jeg lovede at hjælpe.. - Pharah Lør Jan 28, 2017 4:06 am
Fareeha rynkede brynene, virkede hun lidt uncomfortable? ... var det fordi hun var interesseret, eller fordi det var underlige spørgsmål? Og hvad var det også for nogle spørgsmål ...?
Mercy
Emne: Sv: Oh.. uhm.. jeg lovede at hjælpe.. - Pharah Lør Jan 28, 2017 4:07 am
Mercy skævede mod Pharah.. ah.. pinligt... hun rømmede sig "har du nogensinde været romantisk interesseret i en kollega?" hun tøvede ".. eller seksuelt?"
Pharah
Emne: Sv: Oh.. uhm.. jeg lovede at hjælpe.. - Pharah Lør Jan 28, 2017 4:10 am
Fareeha lagde hovedet lidt på skrå og så undersøgende på hende .. hvad foregik der?
Mercy
Emne: Sv: Oh.. uhm.. jeg lovede at hjælpe.. - Pharah Lør Jan 28, 2017 4:11 am
Mercy sukkede svagt, de her spørgsmål "hvilken type påklædning er for dig den mest attraktive.." hun tegnede små roser med kuglepinden.. "hrm, noget der gør dig.. opstemt?" hun skar igen en grimasse, Widowmaker ville, med god grund, lægge på.
Pharah
Emne: Sv: Oh.. uhm.. jeg lovede at hjælpe.. - Pharah Lør Jan 28, 2017 4:14 am
Pharah rynkede brynene og så nu meget forvirret på Angela .. hun virkede ikke rigtig genert eller som når man snakkede med en man var vild med og ... det virkede ikke som hendes stil ...
Mercy
Emne: Sv: Oh.. uhm.. jeg lovede at hjælpe.. - Pharah Lør Jan 28, 2017 4:16 am
Mercy sukkede lettet da Widowmaker istedet svarede og noterede ned "og så er vi ved sidste spørgsmål.. hvad er Deres tanker om sex? Engangsknald eller længere parforhold? Den eneste ene, eller bare ud og more sig?"
Pharah
Emne: Sv: Oh.. uhm.. jeg lovede at hjælpe.. - Pharah Lør Jan 28, 2017 4:19 am
Fareeha så på hende og ventede nysgerrigt på, at samtalen blev færdig
Mercy
Emne: Sv: Oh.. uhm.. jeg lovede at hjælpe.. - Pharah Lør Jan 28, 2017 4:19 am
Angela nikkede "mange tak for Deres tid." sagde hun høfligt og lagde på. Hun sukkede tungt, det var sidste gang hun lod Lena og Hana tale hende ind til noget!
Pharah
Emne: Sv: Oh.. uhm.. jeg lovede at hjælpe.. - Pharah Lør Jan 28, 2017 4:21 am
Fareeha så nysgerrigt på hende, "Hvad drejede det sig om?" spurgte hun, så snart Angela havde lagt på
Mercy
Emne: Sv: Oh.. uhm.. jeg lovede at hjælpe.. - Pharah Lør Jan 28, 2017 4:22 am
"Uhm.." Angela sukkede lidt forlegent "... Hana og Lena mener at vi mangler at samle information om Widowmaker for at kunne hjælpe hende og.."
Pharah
Emne: Sv: Oh.. uhm.. jeg lovede at hjælpe.. - Pharah Lør Jan 28, 2017 4:26 am
Fareeha blinkede og kom til at grine, ".. de mente de manglede informationer om hendes sex-liv?"
Mercy
Emne: Sv: Oh.. uhm.. jeg lovede at hjælpe.. - Pharah Lør Jan 28, 2017 4:26 am
"Jeg skulle have nærlæst spørgsmålene inden jeg ringede... de fik det til at lyde som om det ville hjælpe med at finde frem til hendes evne til at elske." sagde hun opgivende
Pharah
Emne: Sv: Oh.. uhm.. jeg lovede at hjælpe.. - Pharah Lør Jan 28, 2017 4:28 am
Fareeha kunne ikke helt holde op med at grine, ".. Hvad tænker de piger dog på?"
Mercy
Emne: Sv: Oh.. uhm.. jeg lovede at hjælpe.. - Pharah Lør Jan 28, 2017 4:29 am
"De er unge" sukkede hun opgivende "den alder hvor sex og kærlighed er det samme"
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Oh.. uhm.. jeg lovede at hjælpe.. - Pharah