Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana

Go down 
4 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Soldier 76

Soldier 76


Antal indlæg : 1820
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 1:41 am

"God ide" sagde Jack alvorligt "han har sikkert oplysninger."
Tilbage til toppen Go down
Ana

Ana


Antal indlæg : 604
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 1:42 am

Ana nikkede i enighed.
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Antal indlæg : 1984
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 1:43 am

McCree tøvede og nikkede, "Hrm ja" sagde han. De ankom til den tidligere base og McCree stoppede bilen, "Så er vi her".
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Antal indlæg : 1820
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 1:44 am

Jack steg ud og hævede sit våben..
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Antal indlæg : 1958
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 1:46 am

Reaper var inde på basen, igang med at ødelægge ting! e.e
Tilbage til toppen Go down
Ana

Ana


Antal indlæg : 604
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 1:46 am

Ana stillede sig hen til de andre, klar til at bedøve den maskerede mand inden han kunne komme væk.
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Antal indlæg : 1984
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 1:49 am

McCree begyndte at gå stille mod indgangen og viftede de andre med sig. Han tastede koden og becægede sig lydløst ind gennem døren
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Antal indlæg : 1820
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 1:51 am

Soldier 76 fulgte lydløst efter.
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Antal indlæg : 1958
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 1:53 am

Reaper havde gennemsøgt basen, og der var ingen Widowmaker .. eller spor af hende. Han skød et bord!
Tilbage til toppen Go down
Ana

Ana


Antal indlæg : 604
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 1:53 am

Ana listede ind efter de andre. Et skud alarmerede hende... men det virkede ikke til at være rettet mod dem. Hurtigt, men lydløst, fortsatte hun mod lyden...... og fik øje på Reaper.
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Antal indlæg : 1984
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 1:56 am

McCree listede med ind. Han fik også øje på Reaper og stivnede .. nu var det nu
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Antal indlæg : 1820
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 2:00 am

Soldier 76 knælede og sigtede på ham og ventede på Ana.
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Antal indlæg : 1958
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 2:01 am

Reaper sperkede vredt til det ødelagt bord og skød så en stol!
Tilbage til toppen Go down
Ana

Ana


Antal indlæg : 604
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 2:02 am

Ana skød ham!
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Antal indlæg : 1984
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 2:04 am

McCree holdt vejret og holdt øje med Reaper
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Antal indlæg : 1820
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 2:05 am

Soldier 76 holdt våbnet klar!
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Antal indlæg : 1958
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 2:06 am

... Reaper blev ramt af en bedøvelsespil og faldt om på jorden
Tilbage til toppen Go down
Ana

Ana


Antal indlæg : 604
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 2:07 am

Ana smilede tilfreds "no scope required."
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Antal indlæg : 1984
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 2:09 am

McCree grinte lidt af Ana, så løb han hurtigt hen til Reaper. Han så undersøgende på ham, "Hvor længe er han ude Ana?"
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Antal indlæg : 1820
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 2:10 am

Soldier 76 fulgte med dem og holdt sigtet på ham
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Antal indlæg : 1958
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 2:12 am

... Reaper sov ... zZzzZZzz
Tilbage til toppen Go down
Ana

Ana


Antal indlæg : 604
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 2:13 am

"Vi har et par minutter" sagde Ana alvorligt "vi kommer ikke til at kunne holde ham Jack" hun så alvorligt mod Jack
Tilbage til toppen Go down
McCree

McCree


Antal indlæg : 1984
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 2:16 am

"Så må vi hellere skynde os" sagde McCree beslutsomt og rakte ud efter masken med let rystende hånd, "Vi ska bare have et kig på hans ansigt".
Han hev masken af.
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Antal indlæg : 1820
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 2:16 am

"Hans ansigt?" brummede Jack med et hævet øjenbryn og så på Reapers ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Antal indlæg : 1958
Join date : 16/01/17

Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 21, 2017 2:22 am

Under masken dukkede Gabriels ansigt op. Det var ungt, men hærget. Hans gamle ar var der stadig, og der var kommet enkekte nye til. Oven i det havde hans hud en usund, bleg/grålig glød. Ikke nok til at han så unaturlig ud, bare en smule syg.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana   Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jeg har brug for jeres hjælp - Jack, Ana
Tilbage til toppen 
Side 2 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» Jeg har brug for akut hjælp! - Hanzo
» Jack?! - Jack, McCree
» HJÆLP! - Soldier 76
» Hey Jack - Soldier 76
» .. Hvem er du?/..Jack? - Soldier 76

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: New York :: Overwatch Base-
Gå til: