Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hey! Hvad tror I lige I laver?! - Soldier 76

Go down 
4 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Soldier 76

Soldier 76


Antal indlæg : 1820
Join date : 16/01/17

Hey! Hvad tror I lige I laver?! - Soldier 76 - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey! Hvad tror I lige I laver?! - Soldier 76   Hey! Hvad tror I lige I laver?! - Soldier 76 - Page 4 Icon_minitimeFre Jan 20, 2017 1:07 am

Jack sukkede tungt "Ana bliver ikke glad" mumlede han og skævede mod dem "hvordan planlægger I overhovedet at hjælpe hende? Hjernevasket af tortur, hvad forstand har du på det?"

Mercy stod nu tæt på og holdt øje med Widowmakers blå hud... huh... meget spændende...
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Antal indlæg : 525
Join date : 16/01/17

Hey! Hvad tror I lige I laver?! - Soldier 76 - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey! Hvad tror I lige I laver?! - Soldier 76   Hey! Hvad tror I lige I laver?! - Soldier 76 - Page 4 Icon_minitimeFre Jan 20, 2017 1:09 am

Lucio blinkede overraskede af Jacks ord og så bekymret på den blå kvinde, poor girl. "Hm .. jeg tror da godt lige jeg kunne mixe et beat sammen der kunne gøre noget ... måske noget beroligende oven i Rejuvenescência"
Tilbage til toppen Go down
Widowmaker

Widowmaker


Antal indlæg : 2091
Join date : 16/01/17

Hey! Hvad tror I lige I laver?! - Soldier 76 - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey! Hvad tror I lige I laver?! - Soldier 76   Hey! Hvad tror I lige I laver?! - Soldier 76 - Page 4 Icon_minitimeFre Jan 20, 2017 1:12 am

Widowmakers øjne blev smalle... så det var en plan om at... hvad? "Frelse" hende? ... Hun betragtede Tracer... det var Tracers ide? Af en eller anden grund fik det hende til at hade ideen mindre. Ikke at de kunne gøre noget, men ideen var kommet af naiv godhjertethed.
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Antal indlæg : 1720
Join date : 16/01/17

Hey! Hvad tror I lige I laver?! - Soldier 76 - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey! Hvad tror I lige I laver?! - Soldier 76   Hey! Hvad tror I lige I laver?! - Soldier 76 - Page 4 Icon_minitimeFre Jan 20, 2017 1:13 am

Lena så ivrigt på Lucio, "Kan du det? Wow, det ville være super fedt!" sagde hun glad.

Winston så nysgerrigt på Lucio og huskede godt noget om, at han vidst kunne lidt med musik.
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Antal indlæg : 1820
Join date : 16/01/17

Hey! Hvad tror I lige I laver?! - Soldier 76 - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey! Hvad tror I lige I laver?! - Soldier 76   Hey! Hvad tror I lige I laver?! - Soldier 76 - Page 4 Icon_minitimeFre Jan 20, 2017 1:17 am

Jack brummede "det er næppe nok"

"Måske ikke" sagde Mercy og så på Widowmaker med et glimt i øjet "jeg skal med glæde stå til rådighed Lena" hun så vurderende op og ned af Widowmaker
Tilbage til toppen Go down
Lucio

Lucio


Antal indlæg : 525
Join date : 16/01/17

Hey! Hvad tror I lige I laver?! - Soldier 76 - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey! Hvad tror I lige I laver?! - Soldier 76   Hey! Hvad tror I lige I laver?! - Soldier 76 - Page 4 Icon_minitimeFre Jan 20, 2017 1:18 am

Lucio nikkede med et grin og lagde en arm om Mercy, "Jeg er sikker på mig og doc her kan lave nogen mirakler sammen! Jeg går i gang med musikken så snart jeg er hjemme"
Tilbage til toppen Go down
Widowmaker

Widowmaker


Antal indlæg : 2091
Join date : 16/01/17

Hey! Hvad tror I lige I laver?! - Soldier 76 - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey! Hvad tror I lige I laver?! - Soldier 76   Hey! Hvad tror I lige I laver?! - Soldier 76 - Page 4 Icon_minitimeFre Jan 20, 2017 1:19 am

Widowmaker så på Lúcio og Angela med smalle øjne.
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Antal indlæg : 1720
Join date : 16/01/17

Hey! Hvad tror I lige I laver?! - Soldier 76 - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey! Hvad tror I lige I laver?! - Soldier 76   Hey! Hvad tror I lige I laver?! - Soldier 76 - Page 4 Icon_minitimeFre Jan 20, 2017 1:20 am

Lena smilte stort, "Fantastisk! Så mp vi hellere få hende placeret og komme i gang med det samme!"
Tilbage til toppen Go down
Soldier 76

Soldier 76


Antal indlæg : 1820
Join date : 16/01/17

Hey! Hvad tror I lige I laver?! - Soldier 76 - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey! Hvad tror I lige I laver?! - Soldier 76   Hey! Hvad tror I lige I laver?! - Soldier 76 - Page 4 Icon_minitimeFre Jan 20, 2017 1:21 am

Mercy smilede varmt "fantastisk" sagde hun

Jack brummede "fint."

//out//
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Antal indlæg : 1720
Join date : 16/01/17

Hey! Hvad tror I lige I laver?! - Soldier 76 - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey! Hvad tror I lige I laver?! - Soldier 76   Hey! Hvad tror I lige I laver?! - Soldier 76 - Page 4 Icon_minitimeFre Jan 20, 2017 1:21 am

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hey! Hvad tror I lige I laver?! - Soldier 76 - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hey! Hvad tror I lige I laver?! - Soldier 76   Hey! Hvad tror I lige I laver?! - Soldier 76 - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hey! Hvad tror I lige I laver?! - Soldier 76
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» Hey Ana. jeg skal lige snakke med dig - Ana
» HJÆLP! - Soldier 76
» En tur til bageren - Soldier 76
» En efterladt pistol? - Soldier 76, Ana
» Hey Jack - Soldier 76

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: New York :: Byen-
Gå til: