Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Uhm... så hey - Zarya

Go down 
4 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14  Næste
ForfatterBesked
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 1585
Join date : 21/12/16

Uhm... så hey - Zarya - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... så hey - Zarya   Uhm... så hey - Zarya - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 18, 2017 4:57 am

"Hvis du skyder efter hende, så går vi" brummede Sombra og åbnede døren helt så man kunne se Zarya og hun trådte et skridt ind i lokalet og holdt sig foran Zarya.
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 1105
Join date : 16/01/17

Uhm... så hey - Zarya - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... så hey - Zarya   Uhm... så hey - Zarya - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 18, 2017 4:58 am

Zarya rullede med øjnene og gik ind bag Sombra, så så hun vurderende på Reaper og krydsede armene, "Aha, så du er Sombras far?"
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Antal indlæg : 1958
Join date : 16/01/17

Uhm... så hey - Zarya - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... så hey - Zarya   Uhm... så hey - Zarya - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 18, 2017 5:01 am

Så snar Reaper fik øje på Zarya, kneb han øjnene mere vredt sammen og snerrede, så fik han sine ... nej, sin shotgun frem. Han rynkede brynene, det her kunne gå hen og blive besværgligt.

Han blev afbrudt i sine skyd-Zarya planer, da hun snakkede. Han blinkede overraskede og forvirret og skævede lidt mod Sombra?
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 1585
Join date : 21/12/16

Uhm... så hey - Zarya - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... så hey - Zarya   Uhm... så hey - Zarya - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 18, 2017 5:02 am

Sombra blinkede hurtigt med øjnene og så for første gang forlegent på Zarya "Z-Zarya!" sagde hun utilfreds og rynkede brynene, woah, ikke cool!
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 1105
Join date : 16/01/17

Uhm... så hey - Zarya - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... så hey - Zarya   Uhm... så hey - Zarya - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 18, 2017 5:03 am

Zarya rullede med øjnene af dem begge to, "Ja ikke biologisk" sagde hun og rystede lidt på hovedet, "Jeg er her for at informere om, at jeg dater din datter"
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Antal indlæg : 1958
Join date : 16/01/17

Uhm... så hey - Zarya - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... så hey - Zarya   Uhm... så hey - Zarya - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 18, 2017 5:04 am

Da Reaper var kommet sig over den første overraskelse, så han vredt på Zarya, "Ikke tale om" snerrede han e.e
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 1585
Join date : 21/12/16

Uhm... så hey - Zarya - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... så hey - Zarya   Uhm... så hey - Zarya - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 18, 2017 5:05 am

Sombra skar en grimasse, hun havde ikke regnet med at det ville være Zarya der var problemet. Hun tog en dyb indånding og skævede mod Reaper.
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 1105
Join date : 16/01/17

Uhm... så hey - Zarya - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... så hey - Zarya   Uhm... så hey - Zarya - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 18, 2017 5:06 am

Zarya fnøs af ham, "Det bestemmer du heldigvis ikke" sagde hun og grinte lidt, "Det gør Sombra"
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Antal indlæg : 1958
Join date : 16/01/17

Uhm... så hey - Zarya - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... så hey - Zarya   Uhm... så hey - Zarya - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 18, 2017 5:07 am

Reaper snerrede vredt, "Jeg har en shotgun, og jeg ved hvordan man bruger den" sagde han truende
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 1585
Join date : 21/12/16

Uhm... så hey - Zarya - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... så hey - Zarya   Uhm... så hey - Zarya - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 18, 2017 5:08 am

Sombra kom til at grine lidt og skævede forelsket mod Zarya... hendes kæreste var cool. Hun så tilbage mod Reaper "hvorfor må Widowmaker?"
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 1105
Join date : 16/01/17

Uhm... så hey - Zarya - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... så hey - Zarya   Uhm... så hey - Zarya - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 18, 2017 5:09 am

Zarya fnøs af Reaper ... og besluttede sig så for ikke at antagonize ham for meget, "Hrmf, Jeg er ikke bange"
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Antal indlæg : 1958
Join date : 16/01/17

Uhm... så hey - Zarya - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... så hey - Zarya   Uhm... så hey - Zarya - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 18, 2017 5:10 am

Reaper så meget utilfredst på Zarya, så skulede han mod Sombra, "Widowmakers kæreste har ikke prøvet at få hende i fængsel"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 1585
Join date : 21/12/16

Uhm... så hey - Zarya - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... så hey - Zarya   Uhm... så hey - Zarya - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 18, 2017 5:10 am

"Gør Zarya heller ikke længere" sagde Sombra
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 1105
Join date : 16/01/17

Uhm... så hey - Zarya - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... så hey - Zarya   Uhm... så hey - Zarya - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 18, 2017 5:12 am

Zarya nikkede enigt og brummede lidt, "Jeg ... var fejlinformeret tidligere" indrømmede hun og så alvorligt på Reaper, "Jeg agter ikke at gøre hende noget".
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Antal indlæg : 1958
Join date : 16/01/17

Uhm... så hey - Zarya - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... så hey - Zarya   Uhm... så hey - Zarya - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 18, 2017 5:12 am

Reaper fnøs, "Aha" sagde han og så ret uoverbevist på dem begge to, "Det forventer I jeg tror på?"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 1585
Join date : 21/12/16

Uhm... så hey - Zarya - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... så hey - Zarya   Uhm... så hey - Zarya - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 18, 2017 5:13 am

"Det er rigtigt" bekræftede Sombra
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 1105
Join date : 16/01/17

Uhm... så hey - Zarya - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... så hey - Zarya   Uhm... så hey - Zarya - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 18, 2017 5:14 am

Zarya så lidt fornærmet på ham, "Jeg lyver ikke"
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Antal indlæg : 1958
Join date : 16/01/17

Uhm... så hey - Zarya - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... så hey - Zarya   Uhm... så hey - Zarya - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 18, 2017 5:14 am

Reaper fnøs surt, "Aha ... pludselig skiftede du bare mening?"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 1585
Join date : 21/12/16

Uhm... så hey - Zarya - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... så hey - Zarya   Uhm... så hey - Zarya - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 18, 2017 5:15 am

"Jeg.. havde muligvis holdt et par informationer fra Zarya" sagde Sombra med et skuldertræk...
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 1105
Join date : 16/01/17

Uhm... så hey - Zarya - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... så hey - Zarya   Uhm... så hey - Zarya - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 18, 2017 5:45 pm

Zarya brummede lidt utilfredst og nikkede, "Da. Jeg var fejlinformeret om hendes handlinger"
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Antal indlæg : 1958
Join date : 16/01/17

Uhm... så hey - Zarya - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... så hey - Zarya   Uhm... så hey - Zarya - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 18, 2017 5:46 pm

Reaper kneb øjnee sammen, "Og hvis nye informationer skulle komme frem igen?"
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 1585
Join date : 21/12/16

Uhm... så hey - Zarya - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... så hey - Zarya   Uhm... så hey - Zarya - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 18, 2017 5:48 pm

"Sådan er det ikke" sagde Sombra
Tilbage til toppen Go down
Zarya

Zarya


Antal indlæg : 1105
Join date : 16/01/17

Uhm... så hey - Zarya - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... så hey - Zarya   Uhm... så hey - Zarya - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 18, 2017 5:55 pm

Zarya brummede enigt, "Hrm, jeg havde ikke tænkt mig at smide hende i fængsel, selv før jeg fik informationerne"
Tilbage til toppen Go down
Reaper

Reaper


Antal indlæg : 1958
Join date : 16/01/17

Uhm... så hey - Zarya - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... så hey - Zarya   Uhm... så hey - Zarya - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 18, 2017 5:55 pm

Reaper brummede utilfredst og så ikke helt ud som om han troede på det
Tilbage til toppen Go down
Sombra

Sombra


Antal indlæg : 1585
Join date : 21/12/16

Uhm... så hey - Zarya - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... så hey - Zarya   Uhm... så hey - Zarya - Page 6 Icon_minitimeLør Feb 18, 2017 6:17 pm

Sombra skævede mod Zarya og smilede lettet
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Uhm... så hey - Zarya - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Uhm... så hey - Zarya   Uhm... så hey - Zarya - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Uhm... så hey - Zarya
Tilbage til toppen 
Side 6 af 14Gå til side : Forrige  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14  Næste
 Lignende emner
-
» På en bar – Zarya
» Visiting my waifu - Zarya
» Stalker?! - Zarya
» Thinking of you <3 Zarya
» Ude og drikke - Zarya

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: New York :: Byen-
Gå til: