Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Min bedste students bror - Hanzo

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Lærer Zenyatta

Lærer Zenyatta


Antal indlæg : 94
Join date : 01/10/16

Min bedste students bror - Hanzo Empty
IndlægEmne: Min bedste students bror - Hanzo   Min bedste students bror - Hanzo Icon_minitimeFre Feb 03, 2017 5:33 pm

Zenyatta havde sendt Genji ud og meditere, så han havde mulighed ffor at snakke med Hanzo alene, så havde han lavet ham en kop te og inviteret ham til at tage plads ved det lille bord i den lille stue i den lille hytte, hvor han boede for tiden.

Min bedste students bror - Hanzo The_small_mountain_hut_by_linsenschuss-d748mq6
Tilbage til toppen Go down
Hanzo

Hanzo


Antal indlæg : 984
Join date : 16/01/17

Min bedste students bror - Hanzo Empty
IndlægEmne: Sv: Min bedste students bror - Hanzo   Min bedste students bror - Hanzo Icon_minitimeFre Feb 03, 2017 5:33 pm

Hanzo brummede og sad ved bordet og vidste ikke hvad han synes om den fremmede omnic.
Tilbage til toppen Go down
Lærer Zenyatta

Lærer Zenyatta


Antal indlæg : 94
Join date : 01/10/16

Min bedste students bror - Hanzo Empty
IndlægEmne: Sv: Min bedste students bror - Hanzo   Min bedste students bror - Hanzo Icon_minitimeFre Feb 03, 2017 5:37 pm

Zenyatte så blidt på Hanzo, "Jeg fornemmer den samme vrede i dig, som var i din broder. Du gjorde klogt i at komme her"
Tilbage til toppen Go down
Hanzo

Hanzo


Antal indlæg : 984
Join date : 16/01/17

Min bedste students bror - Hanzo Empty
IndlægEmne: Sv: Min bedste students bror - Hanzo   Min bedste students bror - Hanzo Icon_minitimeFre Feb 03, 2017 5:40 pm

Hanzo fnøs frustreret "jeg er ikke som min bror" brummede han
Tilbage til toppen Go down
Lærer Zenyatta

Lærer Zenyatta


Antal indlæg : 94
Join date : 01/10/16

Min bedste students bror - Hanzo Empty
IndlægEmne: Sv: Min bedste students bror - Hanzo   Min bedste students bror - Hanzo Icon_minitimeFre Feb 03, 2017 5:42 pm

Zenyatta svævede roligt i luften, "Ah" sagde han, "Hvad plager da dig?"
Tilbage til toppen Go down
Hanzo

Hanzo


Antal indlæg : 984
Join date : 16/01/17

Min bedste students bror - Hanzo Empty
IndlægEmne: Sv: Min bedste students bror - Hanzo   Min bedste students bror - Hanzo Icon_minitimeFre Feb 03, 2017 5:44 pm

"........" Hanzo brummede og gik først igang med at fortælle om at han havde det dårligt med at have dræbt Genji og var forvirret over Genji var i live og forvirret over at Genji ikke var vred og lettet over at han ikke var vred, men også frustreret imens han dansede om det rigtige emne.
Tilbage til toppen Go down
Lærer Zenyatta

Lærer Zenyatta


Antal indlæg : 94
Join date : 01/10/16

Min bedste students bror - Hanzo Empty
IndlægEmne: Sv: Min bedste students bror - Hanzo   Min bedste students bror - Hanzo Icon_minitimeFre Feb 03, 2017 5:47 pm

Zenyatta nikkede tålmodigt og lyttede, "Ah" sagde han en gang imellem eller, "Mh", så betragtede han ham lidt, "Der er noget du endnu ikke har nævnt?"
Tilbage til toppen Go down
Hanzo

Hanzo


Antal indlæg : 984
Join date : 16/01/17

Min bedste students bror - Hanzo Empty
IndlægEmne: Sv: Min bedste students bror - Hanzo   Min bedste students bror - Hanzo Icon_minitimeFre Feb 03, 2017 5:48 pm

Hanzo blinkede med øjnene og rødmede svagt "hrmf"
Tilbage til toppen Go down
Lærer Zenyatta

Lærer Zenyatta


Antal indlæg : 94
Join date : 01/10/16

Min bedste students bror - Hanzo Empty
IndlægEmne: Sv: Min bedste students bror - Hanzo   Min bedste students bror - Hanzo Icon_minitimeFre Feb 03, 2017 5:50 pm

Zenyatte så udtryksløst på ham og svævede roligt op og ned, "In your own time, you don't have to tell me everything"
Tilbage til toppen Go down
Hanzo

Hanzo


Antal indlæg : 984
Join date : 16/01/17

Min bedste students bror - Hanzo Empty
IndlægEmne: Sv: Min bedste students bror - Hanzo   Min bedste students bror - Hanzo Icon_minitimeFre Feb 03, 2017 5:53 pm

"..." Hanzo brummede frustreret "jeg vil ha sex med Genji" sagde han. Det føltes... han havde aldrig sagt det før.
Tilbage til toppen Go down
Lærer Zenyatta

Lærer Zenyatta


Antal indlæg : 94
Join date : 01/10/16

Min bedste students bror - Hanzo Empty
IndlægEmne: Sv: Min bedste students bror - Hanzo   Min bedste students bror - Hanzo Icon_minitimeFre Feb 03, 2017 5:58 pm

Zanyatta svævede overraskede i luften, "Oh" sagde han og betragtede Hanzo undersøgende, "..ah"
Tilbage til toppen Go down
Hanzo

Hanzo


Antal indlæg : 984
Join date : 16/01/17

Min bedste students bror - Hanzo Empty
IndlægEmne: Sv: Min bedste students bror - Hanzo   Min bedste students bror - Hanzo Icon_minitimeFre Feb 03, 2017 5:59 pm

"Ja." brummede Hanzo og så frustreret ud "og han..." han sukkede opgivende "og han kommer aldrig til at ville have mig... jeg er en dårlig bror..."
Tilbage til toppen Go down
Lærer Zenyatta

Lærer Zenyatta


Antal indlæg : 94
Join date : 01/10/16

Min bedste students bror - Hanzo Empty
IndlægEmne: Sv: Min bedste students bror - Hanzo   Min bedste students bror - Hanzo Icon_minitimeFre Feb 03, 2017 6:08 pm

Zenyatta svævede tænktsomt i luften, "Ingen af os kan styre vores begær" sagde han så all wisely
Tilbage til toppen Go down
Hanzo

Hanzo


Antal indlæg : 984
Join date : 16/01/17

Min bedste students bror - Hanzo Empty
IndlægEmne: Sv: Min bedste students bror - Hanzo   Min bedste students bror - Hanzo Icon_minitimeFre Feb 03, 2017 6:11 pm

Hanzo sukkede tungt "præcis!"
Tilbage til toppen Go down
Lærer Zenyatta

Lærer Zenyatta


Antal indlæg : 94
Join date : 01/10/16

Min bedste students bror - Hanzo Empty
IndlægEmne: Sv: Min bedste students bror - Hanzo   Min bedste students bror - Hanzo Icon_minitimeFre Feb 03, 2017 6:14 pm

Zenyatta nikkede lidt og så undersøgende på ham, "Det må være en hård byrde at bære"
Tilbage til toppen Go down
Hanzo

Hanzo


Antal indlæg : 984
Join date : 16/01/17

Min bedste students bror - Hanzo Empty
IndlægEmne: Sv: Min bedste students bror - Hanzo   Min bedste students bror - Hanzo Icon_minitimeFre Feb 03, 2017 6:16 pm

"Ja!" sagde han og så sur ud "men han vil jo gerne have at vi er tæt, fordi han ved ikke at hans bror er.. ja.. syg.."
Tilbage til toppen Go down
Lærer Zenyatta

Lærer Zenyatta


Antal indlæg : 94
Join date : 01/10/16

Min bedste students bror - Hanzo Empty
IndlægEmne: Sv: Min bedste students bror - Hanzo   Min bedste students bror - Hanzo Icon_minitimeFre Feb 03, 2017 6:20 pm

Zenyatta svævede tænktsomt og hmmm'ede, "Ah, ja, det giver jo komplikationer" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Hanzo

Hanzo


Antal indlæg : 984
Join date : 16/01/17

Min bedste students bror - Hanzo Empty
IndlægEmne: Sv: Min bedste students bror - Hanzo   Min bedste students bror - Hanzo Icon_minitimeFre Feb 03, 2017 6:21 pm

Hanzo brummede "jeg prøver.. jeg har kæmpet.. men hver gang han er for tæt, så har jeg bare lyst til.. ja...."
Tilbage til toppen Go down
Lærer Zenyatta

Lærer Zenyatta


Antal indlæg : 94
Join date : 01/10/16

Min bedste students bror - Hanzo Empty
IndlægEmne: Sv: Min bedste students bror - Hanzo   Min bedste students bror - Hanzo Icon_minitimeFre Feb 03, 2017 6:25 pm

Zenyatta nikkede, "Ah" sagde han og hmmm'ede igen, ".. de sidste års afstand, har ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Hanzo

Hanzo


Antal indlæg : 984
Join date : 16/01/17

Min bedste students bror - Hanzo Empty
IndlægEmne: Sv: Min bedste students bror - Hanzo   Min bedste students bror - Hanzo Icon_minitimeFre Feb 03, 2017 6:25 pm

"Nej" sagde han "jeg troede.. jeg mener.. og nu er hans krop ikke engang menneskelig men.. det har ikke ændret noget.."
Tilbage til toppen Go down
Lærer Zenyatta

Lærer Zenyatta


Antal indlæg : 94
Join date : 01/10/16

Min bedste students bror - Hanzo Empty
IndlægEmne: Sv: Min bedste students bror - Hanzo   Min bedste students bror - Hanzo Icon_minitimeFre Feb 03, 2017 6:29 pm

Zenyatta hmm'ede og nikkede mens han svævede tænktsomt, "Har du prøvet at være med andre?"
Tilbage til toppen Go down
Hanzo

Hanzo


Antal indlæg : 984
Join date : 16/01/17

Min bedste students bror - Hanzo Empty
IndlægEmne: Sv: Min bedste students bror - Hanzo   Min bedste students bror - Hanzo Icon_minitimeFre Feb 03, 2017 6:30 pm

Hanzo sukkede svagt "et par stykker, intet... seriøst. Det hjalp ikke."
Tilbage til toppen Go down
Lærer Zenyatta

Lærer Zenyatta


Antal indlæg : 94
Join date : 01/10/16

Min bedste students bror - Hanzo Empty
IndlægEmne: Sv: Min bedste students bror - Hanzo   Min bedste students bror - Hanzo Icon_minitimeFre Feb 03, 2017 6:32 pm

Zenyatta nikkede og hmm'ede noget mere, "Afstand" sagde han så, "Og mentalt arbejde"
Tilbage til toppen Go down
Hanzo

Hanzo


Antal indlæg : 984
Join date : 16/01/17

Min bedste students bror - Hanzo Empty
IndlægEmne: Sv: Min bedste students bror - Hanzo   Min bedste students bror - Hanzo Icon_minitimeFre Feb 03, 2017 6:33 pm

"... vi har prøvet afstand" brummede han ".. hvilket mentalt arbejde?"
Tilbage til toppen Go down
Lærer Zenyatta

Lærer Zenyatta


Antal indlæg : 94
Join date : 01/10/16

Min bedste students bror - Hanzo Empty
IndlægEmne: Sv: Min bedste students bror - Hanzo   Min bedste students bror - Hanzo Icon_minitimeFre Feb 03, 2017 6:37 pm

Zenyatta hmm'ede igen, "Øvelser, meditation, der er mange ting der kan arbejdes med"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Min bedste students bror - Hanzo Empty
IndlægEmne: Sv: Min bedste students bror - Hanzo   Min bedste students bror - Hanzo Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Min bedste students bror - Hanzo
Tilbage til toppen 
Side 1 af 6Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Så din bror? - Genji
» Hey, Hanzo, my friend! - Hanzo
» .. den Hanzo Shimada? - Hanzo
» Surprise! - Hanzo
» ... så ... uhm ... vi skal snakke ... - Hanzo

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Vigtige områder :: Nepal-
Gå til: