Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hun er sammen med Sombra! - D.Va

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
D.Va

D.Va


Antal indlæg : 950
Join date : 16/01/17

Hun er sammen med Sombra! - D.Va - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er sammen med Sombra! - D.Va   Hun er sammen med Sombra! - D.Va - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 5:22 pm

"Ej, hør! Det værste der kan ske er hun ikke vil og så er vi hvor vi er nu! Men mest sandsynligt er Sombras kærlighed slet ikke lige så ren som din!" sagde hun og nikkede "jeg tror hun kan lide hende den russiske spion der stalker mig!"
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Antal indlæg : 1720
Join date : 16/01/17

Hun er sammen med Sombra! - D.Va - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er sammen med Sombra! - D.Va   Hun er sammen med Sombra! - D.Va - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 5:24 pm

Tracer nikkede tøvende, "I suppose, luv" sagde hun og nikkede, så så hun forvirret på hende, "Russikske spion?"
Tilbage til toppen Go down
D.Va

D.Va


Antal indlæg : 950
Join date : 16/01/17

Hun er sammen med Sombra! - D.Va - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er sammen med Sombra! - D.Va   Hun er sammen med Sombra! - D.Va - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 5:25 pm

"Yeah denne her russiske spion dame stalker mig hele tiden og har vidst også en crush på Sombra eller noget, så det er perfekt!" sagde hun glad
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Antal indlæg : 1720
Join date : 16/01/17

Hun er sammen med Sombra! - D.Va - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er sammen med Sombra! - D.Va   Hun er sammen med Sombra! - D.Va - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 5:56 pm

Tracer blinkede og kom til at grne, "Ej .. det er altså for mærkeligt, luv"
Tilbage til toppen Go down
D.Va

D.Va


Antal indlæg : 950
Join date : 16/01/17

Hun er sammen med Sombra! - D.Va - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er sammen med Sombra! - D.Va   Hun er sammen med Sombra! - D.Va - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 5:56 pm

"Nej nej det er genialt!" udbrød hun "bakker du ud nu? Kan du overhovedet lide hende?" spurgte hun mistroisk
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Antal indlæg : 1720
Join date : 16/01/17

Hun er sammen med Sombra! - D.Va - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er sammen med Sombra! - D.Va   Hun er sammen med Sombra! - D.Va - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 6:01 pm

Tracer blinkede og fniste, "Nej nej .. det er en god plan, jeg mente" hun grinte igen, "Det er for underligt at du bliver stalket af en russisk spion, og at hun så er vild med Sombra" sagde hun fnisende, "Det er da skørt"
Tilbage til toppen Go down
D.Va

D.Va


Antal indlæg : 950
Join date : 16/01/17

Hun er sammen med Sombra! - D.Va - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er sammen med Sombra! - D.Va   Hun er sammen med Sombra! - D.Va - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 6:02 pm

"Oooh" sagde D.Va og blinkede med øjnene. Så grinede hun lidt "ja det er lidt tosset.. men de virker altså lidt into each other.. det burde vi totalt udnytte!"
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Antal indlæg : 1720
Join date : 16/01/17

Hun er sammen med Sombra! - D.Va - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er sammen med Sombra! - D.Va   Hun er sammen med Sombra! - D.Va - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 6:05 pm

Tracer nikkede med et grin, "Yeah! Hvis de er, er det perfekt!"
Tilbage til toppen Go down
D.Va

D.Va


Antal indlæg : 950
Join date : 16/01/17

Hun er sammen med Sombra! - D.Va - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er sammen med Sombra! - D.Va   Hun er sammen med Sombra! - D.Va - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 6:06 pm

"Lige præcis!" sagde D.Va glad... "så.. uhm, vi mangler en plan... og vi fortsætter med vores plan!"
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Antal indlæg : 1720
Join date : 16/01/17

Hun er sammen med Sombra! - D.Va - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er sammen med Sombra! - D.Va   Hun er sammen med Sombra! - D.Va - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 6:09 pm

Tracer nikkede og grinte, "Yeah! Vi skal have dem sammen ... hvordan gør vi det?"
Tilbage til toppen Go down
D.Va

D.Va


Antal indlæg : 950
Join date : 16/01/17

Hun er sammen med Sombra! - D.Va - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er sammen med Sombra! - D.Va   Hun er sammen med Sombra! - D.Va - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 6:10 pm

D.Va tænkte lidt "jeg ved det ikke.. vi finder på noget! Først skal vi have dig i sexy tøj!"
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Antal indlæg : 1720
Join date : 16/01/17

Hun er sammen med Sombra! - D.Va - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er sammen med Sombra! - D.Va   Hun er sammen med Sombra! - D.Va - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 6:12 pm

Tracer rødmede og grinte, "Yeah.."
Tilbage til toppen Go down
D.Va

D.Va


Antal indlæg : 950
Join date : 16/01/17

Hun er sammen med Sombra! - D.Va - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er sammen med Sombra! - D.Va   Hun er sammen med Sombra! - D.Va - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 6:13 pm

"Lena. Stol på mig. Det bliver super!" forsikrede D.Va
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Antal indlæg : 1720
Join date : 16/01/17

Hun er sammen med Sombra! - D.Va - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er sammen med Sombra! - D.Va   Hun er sammen med Sombra! - D.Va - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 6:16 pm

Lena grinede lidt og nikkede, "Yeah .. det håber jeg, luv"
Tilbage til toppen Go down
D.Va

D.Va


Antal indlæg : 950
Join date : 16/01/17

Hun er sammen med Sombra! - D.Va - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er sammen med Sombra! - D.Va   Hun er sammen med Sombra! - D.Va - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 6:18 pm

D.Va så hende alvorligt i øjnene "Lena. Jeg er en 19 årig proffesionel streamer, militærhelt og filmstjerne... jeg er teknisk set et geni, jeg ved hvad jeg taler om"
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Antal indlæg : 1720
Join date : 16/01/17

Hun er sammen med Sombra! - D.Va - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er sammen med Sombra! - D.Va   Hun er sammen med Sombra! - D.Va - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 6:20 pm

Tracer blinkede og kom til at grine, "Heh, you're right luv!"
Tilbage til toppen Go down
D.Va

D.Va


Antal indlæg : 950
Join date : 16/01/17

Hun er sammen med Sombra! - D.Va - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er sammen med Sombra! - D.Va   Hun er sammen med Sombra! - D.Va - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 6:21 pm

D.Va grinede stort!
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Antal indlæg : 1720
Join date : 16/01/17

Hun er sammen med Sombra! - D.Va - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er sammen med Sombra! - D.Va   Hun er sammen med Sombra! - D.Va - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 6:24 pm

Tracer smilte glad til hende, "Oh well .. uhm, så må jeg vel hellere komme videre, hvis vi ikke aflyser planen"
Tilbage til toppen Go down
D.Va

D.Va


Antal indlæg : 950
Join date : 16/01/17

Hun er sammen med Sombra! - D.Va - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er sammen med Sombra! - D.Va   Hun er sammen med Sombra! - D.Va - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 6:25 pm

"Yeah!" sagde D.Va glad og nikkede bestemt
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Antal indlæg : 1720
Join date : 16/01/17

Hun er sammen med Sombra! - D.Va - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er sammen med Sombra! - D.Va   Hun er sammen med Sombra! - D.Va - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 6:26 pm

Tracer nikkede med et grin, "Så ses vi, luv!" sagde hun og åbnede døren
Tilbage til toppen Go down
D.Va

D.Va


Antal indlæg : 950
Join date : 16/01/17

Hun er sammen med Sombra! - D.Va - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er sammen med Sombra! - D.Va   Hun er sammen med Sombra! - D.Va - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 6:27 pm

"Vi ses!" sagde D.Va "love with find a waaaaay!"
Tilbage til toppen Go down
Tracer

Tracer


Antal indlæg : 1720
Join date : 16/01/17

Hun er sammen med Sombra! - D.Va - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er sammen med Sombra! - D.Va   Hun er sammen med Sombra! - D.Va - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 6:30 pm

Tracer rødmede og grinte stort, så forlod hun D.Va's værelse.

//out//
Tilbage til toppen Go down
D.Va

D.Va


Antal indlæg : 950
Join date : 16/01/17

Hun er sammen med Sombra! - D.Va - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er sammen med Sombra! - D.Va   Hun er sammen med Sombra! - D.Va - Page 2 Icon_minitimeLør Jan 28, 2017 6:32 pm

D.Va smilede, endnu en crisis løst af D.va!

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hun er sammen med Sombra! - D.Va - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hun er sammen med Sombra! - D.Va   Hun er sammen med Sombra! - D.Va - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hun er sammen med Sombra! - D.Va
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Sombra?! - Sombra
» Ude og gå - Sombra
» SMS - Sombra
» Ventetid - Sombra
» Sombra er frustrerende! - Tracer

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: New York :: Overwatch Base-
Gå til: